جاری نبودن آب در زاینده رود باعث بروز ریزگردها شده است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, زاینده رود
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جاری نبودن آب در رودخانه زاینده رود و خشکی تالاب گاوخونی باعث ایجاد مشکلاتی همچون ریزگردها شده است. 

به گزارش ایسنا، فتح الله معین امروز (یکشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: صبح امروز در رادیو می‌گفت امروز به دلیل بالا بودن میزان غلظت گرد و غبار،  هوای شهر اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است، این موضوع مطلبی است که در گذشته کمتر با آن مواجه بودیم و این ریزگردها از پدیده های کم ظهور و نوظهور است.

 

وی افزود: با بارش نعمت های الهی امسال این مشکل تا حدودی حل شده است و امیدواریم با جاری بودن زاینده رود اصفهان رونق دیگری بگیرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در هفته گذشته مطالبی طرح شد که موجب شد شأن شورای اسلامی شهر و یا جایگاه شهرداری مخدوش شود البته در دو سال گذشته هم با بعضی فضا سازی ها مواجه بودیم. 

 

معین اضافه کرد: اتفاق اخیر نسنجیده بود که مورد تایید نیست، تذکر دادیم، این رفتار انتظار نمی رفت و در شأن آنها نبود و انجام آن باعث رنجش خاطر شورا شد.

 

وی تصریح کرد:  جایگاه ویژه شورای اسلامی شهر به دلیل رایی که مردم به آن داده اند و نمایندگی مردم را دارند در بالاترین شانیت است. نسبت به اتفاقات افتاده در هفته گذشته شهردار هم اظهار تأسف کردند و امیدواریم شاهد همبستگی و تلاش مضاعف بین مجموعه مدیریت شهری برای خدمت بیشتر باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------