کمک فوری به زنده ماندن جوان بیمار



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, کمک به  بیماران

 

 جوانی ۳۵ ساله ساکن غرب کشورمان که بصورت مادرزادی دچار سنگ کلیه بوده و به مرور زمان به فشار خون بالا هم مبتلا می شوند و با مراجعه به پزشک اقدام به  جراحی هر دو کلیه اشان  می شود ولی متاسفانه بعد از گذشت ۳ سال به علت از کار افتادن  هر دو کلیه، بالجبار عمل پیوند کلیه برایشان انجام می شود.در کمال ناباوری بعد از چند سال کلیه پیوندی پس می خورد و به نوعی از کار می افتد بطوری که دیگر ادامه زندگی اش بدون دیالیز مقدور نیست و این جوان درد زیادی را تحمل می کند.  چون کلیه هایش پروتیین  دفع می کند.

 

کلیه ی جدید برای پیوند به نامبرده پیدا شده ولی متاسفانه در تامین هزینه های عمل جراحی و سایر هزینه های مربوطه عاجز مانده  و اگر سریعاً مورد عمل جراحی قرار نگیرد بدلیل دفع پروتیین از کلیه ها با مشکل جدی مواجهه می شود.

 

ایشان بهمراه یکی از اعضای خانواده اش به این موسسه مراجعه کرده و درخواست کمک و یاری نموده است.

 

حال در نظر داریم با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ ۱۰ میلیون تهیه و در اختیار این خانواده محترم قرار دهیم.

 

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان این مادر بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۹۰۰۰۳۰۶۶۷ نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #۲۶*۲*۰*۷۲۴* مستقیماً اقدام نمایند .

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------