شهردار تهران: هیچ عقل سلیمی به دنبال فروش صندلی اتوبوس و افزایش نرخ کرایه نیست



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, شهردار تهران
شهردار تهران: هیچ عقل سلیمی به دنبال فروش صندلی اتوبوس و افزایش نرخ کرایه نیستشهردار تهران عنوان کرد که خبر مربوط به صندلی‌های اتوبوس درست منعکس نشده است. 

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه افتتاح فاز اول شهید نجفی رستگار با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با افتتاح این پروژه رانندگان دیگر لازم نیست برای دسترسی به بزرگراه امام رضا(ع) وارد محدوده مسکونی شوند، گفت: با اجرای این پروژه آرامش در محلات جنوب شرقی پایتخت از جمله مشیریه ایجاد می‌شود و هدایت ترافیکی دیگر از داخل محلات نیست.

 

وی در مورد طراحی پروژه‌های عمرانی جدید در پایتخت در دوره مدیریت شهری جدید گفت: ما در دوره جدید با توجه به محدودیت منابع، اولویت‌های عمرانی را در نظر گرفتیم و با افتتاح گیشا و زیرگذر استاد معین بخش زیادی از پروژه‌های درشت مقیاس شهر تهران تمام می‌شود و می‌توانیم با توجه به نگاه جدیدی که به شهر داریم پروژه‌های عمرانی جدیدی تعریف کنیم.

 

حناچی افزود: این پروژه‌ها در مقیاس محلی هستند و با اینکه مگاپروژه نیستند اما تاثیر زیادی بر زندگی مردم دارند، از جمله می‌توان توسعه قلمرو عمومی در محلات را داشته باشیم که در شعارهای‌مان نیز به آن توجه شد و در بودجه نیز این ردیف دیده شده است.

 

وی در خصوص انتشار خبری در مورد فروش صندلی اتوبوس‌های بی آر تی با بیان اینکه اصل خبر اساسا درست نیست و این خبر هم درست منعکس نشده بود گفت: در این شرایط سخت هیچ عقل سلیمی به دنبال فروش صندلی و افزایش کرایه نیست و چیزی که توضیح داده شده بود با خبری که منعکس شده بود متفاوت است.

 

حناچی افزود: این صحبت در حاشیه یک برنامه در مورد استفاده از ظرفیت‌های استارت‌آپی بیان شده و عنوان شده بود که می‌توان از ظرفیت اتوبوس‌های خصوصی برای تقاضاهای انبوه بر از طریق اپلیکیشن اقدام کرد و این ربطی به فروش صندلی‌های اتوبوس‌های بخش عمومی ندارد.

 

وی در خصوص سوال ایسنا در مورد پیگیری وعده دولت مبنی بر تزریق بودجه برای توسعه حمل و نقل عمومی در پی سهمیه بندی بنزین گفت: هفته گذشته قرار بود جلسه‌ای در مورد توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت خرید اتوبوس برگزار شود که برگزار نشد و این در حالیست که برای تامین واگن‌ها نیز دو خط اعتباری در نظر گرفتیم و به نظر می‌رسد از طریق تعمیر و بازسازی و همچنین ورود اتوبوس‌های جدید بتوانیم نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی اقدام کنیم که البته به نظر می‌رسد تا هفته آینده بتوانیم گزارشی در این خصوص ارائه کنیم.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------