آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی از ۴ روز دیگر



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده‌های جوی تا چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و اعلام کرد: بارش برف و باران در نیمه غربی از ۴ آذر آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی از امروز تا چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود که باعث افزایش آلاینده‌های جوی و غبار صبحگاهی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور خواهد شد.

 

با توجه به پایداری جو و رطوبت سطح زمین انتظار می‌رود در استان خوزستان به‌ویژه مناطق مرکزی و جنوبی از اوایل امشب تا دوشنبه مه غلیظ پدیده غالب باشد و با شدت کمتر در اوایل صبح در استان بوشهر نیز پیش‌بینی می‌شود.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه با توجه به شکل‌گیری جریانات جنوبی، افزایش دما در سواحل شمالی کشور و استان اردبیل روی می‌دهد. طی همین مدت وزش بادهای شدید برای اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

 

روز چهارشنبه سامانه بارشی از شمال‌غرب وارد کشور شده ابتدا شمال و پس از آن غرب را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به‌تدریج پنج‌شنبه نیمه غربی کشور را فرا خواهد گرفت و باعث بارش برف و باران و وزش باد در این مناطق می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------