استانداری تهران: ادارات تهران فردا تعطیل نیست



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,استانداری تهران
استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان و شهر تهران فردا دوشنبه برای برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی تعطیل نیست اما مدیران با درخواست مرخصی کارکنان موافقت کنند. 

«امین بابایی » مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اعلام این خبر به ایرنا گفت: شورای تامین استان برای برگزاری هرچه با شکوه و تسهیل حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان ایشان بررسی های لازم را انجام ومصوباتی را اعلام کرده و از جمله، از مدیران و مسئولان دستگاه ها و نهادها خواسته است با مرخصی کارکنان خود برای حضور در این مراسم موافقت کنند.

 

وی افزود: بر اساس این مصوبات، تمامی امتحانات دانشگاه ها و مدارس استان تهران حتی امتحانات سراسری و نهایی برای روز دوشنبه لغو شده است.

 

وی با بیان اینکه تدابیر امنیتی لازم در شورای تامین برای برگزاری این مراسم پیش بینی شده است، تصریح کرد: به شهرداری تهران نیز انجام تدابیر و اقدامات لازم در مسیر برگزاری مراسم تشییع ابلاغ شده است.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: با این حال، تمامی اقدامات این مراسم به صورت خودجوش و مردمی صورت می گیرد زیرا مردم خود را مرید و رهروی شهدا می دانند.از همین رو سعی دارند به میدان بیایند و در این مراسم حضور یابند.

 

بابایی تاکید کرد: با توجه به شور و اشتیاق مردم پیش بینی می شود مراسم تشییع با حضور میلیونی دوستداران و علاقه مندان این شهید والا مقام برگزار شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------