آخرین اخبار جامعه

شورای شهر تهران,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران: قرارداد ۲۰۰ هزار میلیاردی شهرداری با چینی‌ها ابهام دارد

سید جعفر شربیانی؛ عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر این که به نظر می‌رسد شهرداری اراده‌ای برای ارائه اطلاعات دقیق…

سقوط ۱۵ مورد بهمن در جاده کندوان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سقوط بهمن
فرمانده پلیس راه ولی‌آباد کندوان گفت که از ۲ روز پیش تاکنون حدود ۱۵ مورد سقوط بهمن در جاده چالوس - کرج (کندوان ) رخ داده است.

جاده کندوان از دو روز پیش به دلیل بارش شدید برف و سقوط بهمن بسته شده و همچنان بسته است. در این محور در محدوده استان مازندران به دلیل وجود روستاهای حاشیه این جاده تردد با احتیاط کامل و با نظارت پلیس راه و نیروهای راهداری انجام می شود.

 

سروان محمد احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چنین حوادثی بیشتر در مناطقی از این جاده از جمله   "پیج سیاه " ، "پل زنگوله"  و "دونا " به وقوع پیوسته است و خوشبختانه به علت انسداد این مسیر ارتباطی از عصر سه شنبه هفته جاری از لحاظ خسارت جانی و مالی به عابران سواره رو جای نگرانی وجود نداشت.

 

وی اظهار داشت : هم اینک نیروهای راهداری با همکاری پلیس راه منطقه حجم انبوه برف ناشی از سقوط بهمن که امروز نیز چندین مورد شاهد آن بودیم، کاملا پاکسازی نمودند و برای آمد و شد خودروها همزمان با شرائط مساعد شدن هوا این محور ارتباطی کاملا آماده است و مشکلی ندارد.

 

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان با اشاره به آنکه طبق وعده های داده شده قرار است تا حوالی ظهر این مسیر به روی مسافران بازگشایی شود ، به مسافران توصیه و هشدار داد با توجه به پیش بینی افزایش دما ،پایداری جوی برای روزهای آینده و نیز احتمال ریزش سنگ و بهمن در این جاده از هرگونه توقف در حاشیه جاده بویژه مناطق صخره ای اجتناب کنند.

 

هواشناسی مازندران نیز روز گذشته پیش بینی کرده که دمای هوای استان از امروز / پنجشنبه / به تدریج افزایش یافته و تا روز جمعه هفته جاری  شهروندان مازندرانی در مناطق مختلف شاهد افزایش ۶ تا ۱۴ درجه‌ای دما خواهند بود.

 

از طول مسیر حدود ۱۸۰ کیلومتر جاده چالوس - کرج حدود نیمی از آن جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس منطقه غرب مازندران است .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------