ادامه آزاد راه همت تا پایان سال گشایش می یابد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
استاندار البرز با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه رییس جمهوری، تکمیل پروژه های راه سازی کشور است گفت: ادامه پروژه آزاد راه شهید همت در این استان تا پایان سال جاری بهره بردای می شود. 

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از پروژه ادامه آزادراه شهید همت در البرز افزود: براساس ماموریت های محوله، نهایت تعامل و همراهی لازم را برای تسریع در بهره برداری از پروژه منطقه یک آزادراه تهران - شمال داشتیم و این مسیر پس از سال ها انتظار هفته گذشته با حضور رییس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: ادامه آزادراه شهید همت در البرز نیز که یکی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا پایان سال زیر بار ترافیک می رود.

شهبازی گفت: همچنین پروژه قطار برقی کرج - هشتگرد نیز پس از سال ها انتظار و مدت ها توقف در دی ماه امسال با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

وی افزود: در این میان پروژه های راه هشتگرد - طالقان، آزادراه چرمشهر - آبیک، تعریض آزادراه تهران-کرج، پروژه کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج با سرعت در حال پیشرفت است و روند فعالیت این پروژه ها به صورت مستمر و مداوم  رصد می شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این زمینه وزارت راه و شهرسازی نیز همراهی ویژه ای با استانداری البرز برای تکمیل پروژه های راه سازی استان و نیل به خواست رییس جمهوری مبنی  بر کسب رضایتمندی، رفاه، آرامش و تسهیل در تردد مردم دارد.

 

ادامه پروژه آزاد راه شهید همت به جاده کرج - چالوس و آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج و آزاد را جنوبی استان البرز متصل می شود.

 

طول آزاد راه شهید همت حدود ۴۰ کیلومتر است که نزدیک به ۳۰ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------