اصفهان| طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,طرح زوج و فرد
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال طرح زوج و فرد از درب منازل خبر داد و گفت: این طرح از ۲۸ اسفند به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان در اصفهان اجرا می‌شود. 

محمدرضا محمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم در اصفهان، با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل، اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد مدیریت مبارزه با کرونا برای سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از 28 اسفند طرح زوج و فرد ترافیک از درب منزل در اصفهان اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: زنجیره انتقال کرونا ویروس در اصفهان بسیار گسترده شده و به منظور پیشگیری از ویروس، ستاد مبارزه با کرونا در استان مصوب کرده که تردد‌ها محدود شود و یکی از آنها اعمال طرح زوج و فرد از درب منازل است.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا قرار بود تا پایان اسفند طرح زوج و فرد تردد خودروها در اصفهان اجرا نشود، گفت: در حال حاضر طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شرایط انتشار و گسترش کرونا ویروس در اصفهان بحرانی است و برای قطع کردن زنجیره انتقال ویروس، کنترل تردد مردم با خودرو و یا به صورت پیاده ضروری  است.

 

وی تصریح کرد: اعمال طرح زوج و فرد از درب منازل به معنای حضور و تردد تمامی خودروهای پلاک فرد یا زوج در روزهای مشخص شده نیست  چرا که حتی تردد یک صدم خودروهای زوج یا فرد در خیابان خطرناک است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------