هواشناسی ایران ۹۹/۱/۲۵| ادامه بارش‌ها تا پنجشنبه/ پیش‌بینی سازمان هواشناسی باز هم تغییر کرد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی از ادامه بارش باران،‌ برف و تگرگ تا پنجشنبه خبر داد. این سازمان پیش‌بینی خود را باز هم تغییر داد و روز جمعه را زمان ورود سامانه بارشی جدید به کشور اعلام کرد. 

به گزارش تسنیم،‌ بر اساس جدیدترین تحلیل نقشه‌‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب، برخی مناطق جنوب شرق، شمال غرب، غرب،‌ استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور بارش باران، گاهی رگبار،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است. همچنین در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور بارش‌ها به‌شکل برف خواهد بود.

 

فردا سه‌شنبه 26 فروردین بارش در نیمه شرقی کشور همراه با کاهش نسبی دما روی می‌دهد و علاوه بر آن در برخی مناطق غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز نیز رگبار باران گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

 

چهارشنبه در شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز، استان‌های بوشهر،‌ فارس، هرمزگان و به‌تدریج کرمان و مناطقی از سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی رعدوبرق،‌ وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ روی می‌دهد.

 

روز پنجشنبه علاوه بر مناطق مذکور گستره بارش به شرق و مرکز کشور کشیده خواهد رسید. از روز جمعه با نفوذ سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب به کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل،‌ کردستان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی شروع و به‌تدریج به اکثر مناطق نیمه شمالی کشور کشیده خواهد شد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

 

به گزارش تسنیم،‌ سازمان هواشناسی دیروز از ورود سامانه بارشی جدید طی پنجشنبه پیشِ‌رو خبر داده بود، این در حالی است که امروز با تغییر پیش‌بینی دیروز اعلام کرده سامانه بارشی روز جمعه 29 فروردین وارد کشور خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------