آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

نحوه پرداخت حقوق خدمات سرویس‌ حمل و نقلی دانش‌آموزان اعلام شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سرویس‌ حمل و نقلی دانش‌آموزان
انجمن اولیاء و مربیان، بخشنامه بکارگیری رویه واحد در مورد قراردادهای حمل و نقل دانش آموزان در مدارس را به استان‌ها ابلاغ کرد. 

به گزارش ایسنا، در بخشنامه این انجمن با توجه به مکاتبات متعدد و تماس‌های تلفنی مکرر ادارات کل آموزش و پرورش و به منظور اعمال رویه یکسان در خصوص نحوه پرداخت حقوق خدمات حمل و نقل دانش آموزان در شرایط فعلی که مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای تامین امنیت و سلامت دانش آموزان تعطیل هستند، آمده است: بر اساس تبصره ذیل بند ۱۰ و تبصره ۲ بند ۱۲ قرارداد ابلاغی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور، موضوع بخشنامه شماره ۸۵۶۳۱ مورخ ۵ مرداد ۱۳۹۳، تعطیلات نوروزی (لغایت ۱۳ فروردین)، تعطیلات رسمی کشور و تعطیلات اضطراری برابر تصمیم اداره کل آموزش و پرورش استان، هر چند روز باشد از مدت قرارداد کسر می‌شود و پرداخت‌ها منوط به انجام خدمات حمل و نقل و رعایت ترتیبات قراردادی و براساس روزها و ساعت‌هایی که آموزش و پرورش تعیین کرده و راننده با خودرو دانش آموزان را جابه جا کرده است خواهد بود.

 

در ادامه این بخشنامه بیان شده است: بنابراین قرارداد منعقده تکلیف را معین کرده و پرداخت وجه به رانندگان در صورت عدم فعالیت و ارائه خدمات موجبی ندارد.

 

بر اساس این بخشنامه؛ ضروری است در اولین فرصت کارگروه ماده ۱۸ در مرکز استان، مناطق، شهرستان‌ها و نواحی تابعه تشکیل و نسبت به بررسی و تحلیل شرایط موجود اقدام و تصمیم‌های لازم با توجه به دستورالعمل اجرایی حمل و نقل و مفاد قراردادهای منعقده اتخاذ و برابر مقررات ابلاغ شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------