ادارات اصفهان تنها موظف به بکارگیری دو سوم از کارمندان هستند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ادارات دولتی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: ادارات دولتی طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی فقط موظف به بکارگیری دو سوم از نیروهای خود هستند.

به گزارش مهر ایوب درویشی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان کاشان با بیان اینکه با تلاش و وحدت بخش‌های دولتی و کمک‌های مردمی و خیرین تا حدود زیادی کرونا در کاشان کنترل شده است، اظهار داشت: روند پیش رو قابل قبول است و وضعیت به سمت نرمال شدن پیش می‌رود.

 

وی ضمن ابراز امیدواری برای ادامه روند نزولی شیوع کرونا در منطقه کاشان ابراز داشت: طرح‌های اجرایی در راستای مدیریت کرونا و فاصله گیری اجتماعی و غربالگری در منطقه کاشان موفقیت آمیز بوده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد مردم منطقه در طرح غربالگری پایش شده اند، تصریح کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند نیز تاکید شده است که از ظرفیت‌هایی مانند بازرسی اصناف و بسیج به بهترین نحو استفاده و بازرسی‌های مستمر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

 

وی از الزام صنوف مختلف برای اجرای صحیح طرح فاصله گذاری هوشمند خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر باعث جلوگیری از شیوع مجدد کرونا می‌شود.

 

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه همراه با جمعی از فعالین اقتصادی و صنعتی منطقه کاشان بیان داشت: با بررسی‌های دقیق و هوشمند باید کمک کنیم تا کسب و کارها و همچنین شرایط لازم برای ادامه فعالیت واحدهای مختلف فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه دولت طرح‌هایی برای حمایت قانونی از مشاغل و اصناف زیان دیده از کرونا دارد، تاکید کرد: یکی از مهمترین این بخش‌ها گردشگری است که باعث شده است که امیدواریم با پایان کرونا و اجرای طرح‌های در نظر گرفته شده شاهد رونق گردشگری در کشور باشیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملزم به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند، افزود: بر این مبنا ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند فقط از دو سوم نیروها استفاده و یک سوم بقیه به صورت دورکاری فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی ساعت فعالیت ادارت از هفت صبح تا ۱۴ است، گفت: این مصوبه از ۲۳ فروردین ابلاغ و تا اطلاع ثانوی باید توسط ادارات اجرا شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------