واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه ۵۱۲ هزار خودروی حمل و نقل عمومی



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه ۵۱۲ هزار خودروی حمل و نقل عمومی، ۱۱ تیرماه واریز شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت خرداد ماه ۵۱۲ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی( زیر نظر شهرداریها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، پیک موتوری و راهبران آموزشی و پرورش واریز گردید.

 

وی افزود: سهمیه خرداد ماه ناوگان اعتباری بالغ بر ۹۱۲ میلیارد ریال می‌باشد که در ۱۱ تیرماه به حساب رانندگان واریز شده است.

 

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

 

وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی میتوانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از  میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------