چرایی جریمه خودروهایی که با خانواده هستند و ماسک ندارند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, جریمه
رئیس پلیس پایتخت چرایی جریمه کردن خودروهایی که در آنها خانواده هستند و از ماسک استفاده نمی کنند را توضیح داد و گفت: تا به امروز ۶ هزار و ۲۲ جریمه عدم استفاده از ماسک صادر شده است.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا پلیس خودروهایی که حامل خانواده هستند و از ماسک استفاده نمی‌کنند را جریمه می‌کند، اظهار کرد: اینکه بخواهیم دهها و صدها خودرو را متوقف کنیم و از آنها سوال کنیم که آیا خانواده یا مسافر هستند، کار سختی است و حجم نیروی بسیاری می‌خواهد و زمانبر است.

 

وی ادامه داد: هنگامی که افراد به بیرون از خانه می‌روند، باید از ماسک استفاده کنند که این امری طبیعی به شمار می‌رود بنابراین انتظار می‌رود که در خودرو هم از ماسک استفاده کنند.

 

رئیس پلیس پایتخت افزود: ما فقط خودرویی که تک سرنشین باشد و راننده‌اش از ماسک استفاده نکرده باشد را جریمه نمی‌کنیم ولی خودروهایی که دو یا بیشتر سرنشین داشته باشند و ماسک نداشته باشند را حتماً جریمه خواهیم کرد چرا که نمی‌توان جلوی هر خودرو را گرفت و این سوال را پرسید که «خانواده هستید یا خیر؟»

 

صدور ۶ هزار و ۲۲ جریمه تا به امروز

رحیمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد برگ جریمه برای افرادی که از ماسک استفاده نکرده‌اند، صادر شده است؟ گفت: تاکنون ۶۰۲۲ برگ جریمه برای افرادی که در خودرو از ماسک استفاده نکرده‌اند، از سوی پلیس صادر شده است.

 

وی با اشاره به مبلغ جریمه عدم استفاده از ماسک گفت: همانطور که پیشتر اعلام شده، مبلغ جریمه برای راننده‌ای که از ماسک استفاده نکرده باشد، ۱۰۰ هزار تومان و به ازای هر نفر که در داخل خودرو از ماسک استفاده نکرده باشد، ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------