محدودیت تردد در شهرهای زرد وجود ندارد/ هیچ خودرویی به اشتباه جریمه نمی‌شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سردار حسینی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسینی جانشین پلیس راهور در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران درباره اعمال محدودیت تردد در شهر‌های زرد اظهار کرد: هنوز این موضوع به عنوان مصوبه به ما ابلاغ نشده، ما مجری مصوبات هستیم، طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، شهر‌های زرد هیچ محدودیت تردد چه در روز و چه در شب ندارند.

 

حسینی اضافه کرد: آنچه تا امروز اعمال شده برای شهر‌های قرمز و نارنجی بوده، اما جزییات برنامه اخیر هنوز مشخص نشده است. البته تا زمانی که در کشور شهرنارنجی داریم، محدودیت‌ها و ممنوعیت سفر‌ها همچنان به قوت خود باقی است.

 

جانشین پلیس راهور در ادامه تصریح کرد: درباره جریمه‌هایی که برای برخی از خودرو‌ها اعمال می‌شود و صاحبان آن‌ها اعلام می‌کنند که در ساعت مشخص شده جریمه شدند در صورتی که از خودرو استفاده نکردند، درصد خطای دوربین لحاظ می‌شود، دوربین‌ها پیش از این کاربرد متفاوتی داشتند که در محدودیت کرونایی، برنامه جدید تعریف کردیم اما طبیعی است درصدی خطا داشته باشد.

 

وی ادامه داد: من به مردم اطمینان خاطر می‌دهم که رکورد‌هایی که توسط دوربین ثبت می‌شود توسط اپراتور‌های مراکز اجرایی، بررسی می‌شود و ما اجازه نمی‌دهیم حتی یک مورد به اشتباه و ناحق خودرویی جریمه شود.

 

سردارحسینی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند برای اطلاعات وضعیت خلافی خودرو از طریق سایت راهور ۱۲۰ اقدام کنند و فریب سایت‌های غیر مجاز را نخورند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------