تشریح پروتکل‌های بهداشتی تالارها/ مردم مراسم را تا ساعت ۹ ادامه دهند/ ۱۰۰درصد تالارداران ورشکسته هستند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,تالار
رییس اتحادیه تالارداران تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط، فکر می‌کنم مهمانان مراسم خود را به جای اینکه بجای ساعت 10 تا 9 شب ادامه دهند که مشکلی به وجود نیاید. باید در این مورد فرهنگ‌سازی شود. 

خسرو ابراهیمی‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا در مورد پروتکل‌هایی که تالارها موظف به رعایت آنها هستند گفت:‌ بعد از یک سال تعطیلی تالارها با رعایت پروتکل‌های ارائه شده، فاصله‌گذاری اجتماعی، برگزاری مراسم با یک سوم ظرفیت، ارائه نکردن غذا به صورت سلف سرویس، تب‌سنجی مهمانان و...  بازگشایی می‌شود.

 

وی افزود: تالارهایی که پروانه کسب دارند همه باید تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشند، برای بازگشایی هم هماهنگی‌ها انجام می‌شود تا تالاردارها در وزارت بهداشت ثبت نام کنند. ان‌شاالله از هفته آینده وضعیت پایدارتر خواهد شد.

 

رییس اتحادیه تالاردارن تهران در پاسخ به سوالی پیرامون تعارض بازگشایی تالارها با محدودیت منع تردد از ساعت 21 اظهار کرد: ما تابع خواسته مهمانان و همینطور قوانین و مقررات هستیم، ساعت کار اصناف تعریف شده است، اینکه مهمانان برای تردد مجوز دارند یا خیر را اطلاع نداریم بنابراین به خیابان کاری نداریم و در داخل تالار در چارچوب قانون فعالیت می‌کنیم. ولی با توجه به شرایط فکر می‌کنم مهمانان مراسم خود را به جای اینکه تا ساعت 10 شب ادامه دهند می‌توانند تا 9 شب ادامه دهند که مشکلی به وجود نیاید. باید در این مورد فرهنگ‌سازی شود.

 

ابراهیمی‌نیا در ادامه در مورد وضعیت تالاردارن تصریح کرد: شرایط تالارداران بسیار بد است، بسیاری از فشار وضعیت پیش آمده فوت کرده‌اند.تقریبا 100درصد تالارداران ورشکست شده‌اند و باید دید چند درصد آنها می‌توانند خود را احیا کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------