هشدار هواشناسی استان تهران: کولاک برف و بهمن در راه است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
اداره‌کل هواشناسی استان تهران در هشداری اعلام کرد:با نفوذ سامانه بارشی و احتمال کولاک و ریزش بهمن، اختلال در سفرهای برون شهری، کاهش دید در مناطق کوهستانی، لغزندگی و یخ زدگی جاده ها و احتمال تاخیر پروازها وجود دارد. 

به گزارش ایرنا، از اطلاعیه امروز /چهارشنبه/ هواشناسی استان تهران، این اداره‌کل به مردم توصیه کرد در ترددهای برون شهری، صعود نکردن به ارتفاعات، آمادگی تجهیزات برف روبی در جاده های کوهستانی و تجهیز خودروها به امکانات ایمنی و گرمایشی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

 

برپایه اطلاعیه دیگر هواشناسی استان تهران،  از عصر پنجشنبه تا شنبه بارش باران و در ارتفاعات استان بارش برف و باران همراه با احتمال کولاک برف و ریزش بهمن پیش‌بینی می‌شود.

 

بر اساس این اعلام، بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، امروز و فردا آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم و در بعضی ساعات افزایش غلظت آلاینده ها جوی دور از انتظار نیست.

 

همچنین شنبه شب و طی روز یکشنبه در بعضی ساعات احتمال وزش باد شدید وجود دارد.

 

برپایه این اعلام، روند افزایش دما در سطح استان تا روز جمعه ادامه دارد.

 

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای چهارشنبه ۱۳ و ۲، پنجشنبه ۱۴ و ۳، جمعه ۱۳ و ۳ و شنبه و یکشنبه ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

بیشترین و کمترین بیشنیه و کمینه هوا، ورامین با ۱۲ درجه و فیروزکوه با منفی ۱۱ درجه سانتیگراد طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران به ثبت رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------