افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت



نرخ کرایه‌,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت اعمال می‌شود، گفت: رانندگانی که از روز گذشته کرایه‌های تاکسی را افزایش داده باشند تخلف کرده اند.

 به گزارش فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت اعمال می‌شود،گفت: رانندگانی که از روز گذشته کرایه‌های تاکسی را افزایش داده باشند تخلف کرده اند.

 

محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی اظهار داشت: نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت بر اساس مصوبه شورای شهر و ابلاغیه فرمانداری افزایش می‌یابد.

 

وی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی 35 درصد خواهد بود، گفت: در صورتی که رانندگان تاکسی از روز گذشته کرایه‌های خود را افزایش داده باشند تخلف است و شهروندان شکایات خود را می‌توانند از طریق تماس با شماره 1888 اطلاع دهند تا ما موضوع را پیگیری کنیم.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تهران 620 خط تاکسی دارد،‌گفت: برچسب‌گذاری تاکسی‌ها برای نرخ‌های جدید در سه نقطه تاکسی انجام می‌شود و سقف و کف کرایه‌ها در خطوط مختلف متفاوت است.

 

روشنی تأکید کرد: حداکثر رانندگان تاکسی می‌توانند سه مسافر و رانندگان ون 7 مسافر را سوار کنند و اضافه سوار کردن مسافران به دلیل شرایط کرونا تخلف است و ما پیگیر شکایات مردمی خواهیم بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------