محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد



  محدودیت‌های ترافیکی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا طرح محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از این شهرها به سراسر کشور ممنوع است. 

سردار سیدتیمور حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با   ایرنا درباره وضعیت تردد خودروها با توجه به پایان رسیدن تعطیلات ۶ روزه در استان های تهران و البرز افزود: اکنون محدویت در ۱۴ نقطه مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز برداشته شد و کنترل محدودیت های ترافیکی به صورت سیستمی و هوشمند انجام می شود.

 

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همچنان ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی و بالعکس ادامه دارد زیرا از تصمیمات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است و در حال اجرای طرح محدودیت های کرونایی در موج پنجم این بیماری هستیم و تردد بین شهرهای نارنجی و قرمز در واقع ممنوع است.

 

سردار حسینی افزود: در تعطیلات ۶ روزه در استان تهران و البرز ۱۴ نقطه از مبادی ورودی خروجی استان‌های تهران و البرز همکاران ما مستقر بودند و از خروج پلاک های بومی و همچنین ورود پلاک های غیربومی جلوگیری می کردند.

 

جانشین پلیس راهور ناجا ادامه داد: به رغم تاکیداتی که پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و این موضوع که باید هموطنان از سفرهای غیرضروری و ترددهای غیرضروری در واقع خودداری کنند، متاسفانه شاهد بودیم که بیش از ۴۷۰ هزار مورد تخلف توسط دوربین ها و همکاران ما ثبت و اعمال قانون شد.

 

سردار حسینی تاکید کرد: جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی نیز اعمال خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها برقرار است، گفت: در روزها و تعطیلات آتی هیچ محوری یک طرفه نخواهد شد و توصیه ما به هموطنان این است که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------