اعلام ساعات کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در اسفند



 مراکز شماره‌گذاری,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور گفت: در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره‌گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روزهای پایانی سال، ساعت کار در واحدهای شماره‌گذاری و مراکز تعویض پلاک استان‌ها افزایش یافت. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور اظهار کرد: با توجه به افزایش مراجعات مردمی در اسفند به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک و همچنین دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور، در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره‌گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روزهای پایانی سال، ساعت کار در واحدهای شماره‌گذاری، مراکز تعویض پلاک استان‌ها، واحد شماره‌گذاری مستقر در کارخانجات و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور در مرحله اول از تاریخ ۱۴ اسفند تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۶ افزایش یافت.

 

وی افزود: مرحله دوم افزایش ساعت کاری از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ الی ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ تا ساعت ۱۷ است.

 

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور گفت: درب مراکز در مرحله اول ساعت ۱۶ و در مرحله دوم ساعت ۱۷ بسته خواهد شد. لذا پس از بسته شدن در مراکز تا آخرین نفر مراجعه‌کننده ارائه خدمات می‌دهند.

 

وی افزود: افزایش ساعت کار صرفاً از روز شنبه الی چهارشنبه و روزهای پنجشنبه مشمول افزایش ساعت کار نخواهد بود. لیکن روزهای پنجشنبه پس از بسته شدن درب‌ها در ساعت ۱۲ به تمامی مراجعین در مراکز شماره‌گذاری خدمات ارائه می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------