آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

بارش پراکنده در برخی نقاط کشور



  اخباراجتماعی ,خبرهای   اجتماعی ,بارش باران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار در اکثر نقاط کشور، از افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.

وی بیان کرد:  امروز (یکشنبه 31 مرداد) برای ارتفاعات البرز مرکزی، البرز شرقی و ارتفاعات زاگرس و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اول و دوم شهریور،  نیز برای ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: طی سه روز آینده نیز در شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، آسمان تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه اول و دوم شهریور، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای 33 و 23 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------