آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

ارائه تسهیلات ویژه به دانش‌آموزان تهرانی در مراکز ورزشی شهرداری



  اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی  ,سازمان ورزش

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از ارائه تسهیلات ویژه به دانش‌آموزان تهرانی در مراکز ورزشی تحت پوشش شهرداری خبر داد.

به گزارش مهر، محمد رضایی با اشاره به همکاری انجمن های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران و انجمن های ورزشی آموزش و پرورش در آستانه مهرماه افزود: در راستای این همکاری شهرداری تهران در تامین تجهیزات ورزشی مورد نیاز اماکن ورزشی و مدارس با اولویت مدارس دخترانه دولتی اقدام خواهد کرد تا مشارکت دانش آموزان در برنامه های ورزشی تقویت شود.

وی همکاری و پشتیبانی از برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی دانش آموزی و حمایت از برگزاری رقابت های ورزشی درون مدرسه ای را از دیگر اقدامات ویژه همزمان با بازگشایی مدارس اعلام کرد و گفت: پیش بینی کردیم تا با فرارسیدن ماه مهر المپیاد محلات در رشته های والیبال، بسکتبال، آمادگی جسمانی، بدمینتون، دارت، ژیمناستیک، ایروبیک، تکواندو، شنا، تنیس روی میز و دو میدانی در مدارس مناطق ۲۲گانه برگزار شود. همچنین قرار است تا همایش پیاده روی با حضور ۵هزار نفر شرکت کننده در ۲۲ نوبت اجرا شود.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی با تخفیف ۵۰ درصد ویژه دانش آموزان گفت: این خدمات در طول سال در مراکز ورزشی وابسته به شهرداری تهران ارائه می شود و مدارس نیز در مهرماه می توانند با تخفیف ویژه سانس های اماکن ورزشی را اجاره کنند.

به گفته رضایی، سازمان ورزش آمادگی خود را برای حمایت از توسعه ایستگاه های تندرستی، اجرای طرح راست قامتی و توسعه و تجهیز کانون های اصلاحی اعلام کرده است.

وی همچنین به برگزاری مسابقات زنگ ورزش مدارس پرداخت و عنوان کرد: قرار است تا مسابقه طناب زنی و آمادگی جسمانی با توجه به فضاها و امکانات ورزشی در ۲ مدرسه منتخب در هر منطقه برپا شود.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان با یادآوری برگزاری ایستگاه های فعالیت بدنی در مدارس با عنوان "زنگ تحرک بیشتر" خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا ۵۰ ایستگاه فعالیت های فرهنگی-ورزشی در ۸۸ مدرسه منتحب پایتخت فعال شوند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------