آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

اعلام نقاط پر خطر جاده‌ها برای نوروز



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از مشخص‌سازی نقاط پرخطر جاده‌ها با چراغ راهنما و نصب علائم هشدار دهنده خبر داد.

 سردار تقی مهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نقاط پرخطر جاده‌ها و معابر شهری، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در آستانه نوروز و طرح نوروزی انجام داده‌ایم شناسایی نقاط پرخطر و حادثه‌خیز با همکاری راهداری بود.

 

وی با بیان اینکه حدود 3200 نقطه حادثه‌خیز در معابر و جاده‌ها شناسایی کرده‌ایم، گفت: ما به دنبال این هستیم تا با آشکارسازی و نصب علائم، این نقاط را به رانندگان هشدار دهیم.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه کاهش نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها جزو اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی است، گفت: در این زمینه وزارت راه نیز همکاری خوبی با ما داشته و تاکنون اقدامات خوبی در زمینه کاهش این نقاط انجام شده است.

 

وی درباره معیار شناسایی نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها نیز گفت: در سال‌های گذشته چنانچه حداقل یک تصادف حادثه‌ساز و منجر به فوت در آن رخ داده باشد، به عنوان نقاط حادثه‌خیز شناسایی می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------