آخرین اخبار جامعه

شاخص کیفیت هوا  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

اعلام وضعیت خطرناک برای هوای ۲ شهر | گرد و غبار در این شهر ۸ برابر حد مجاز شد

مدیر روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست در یکی از استان‌های کشور، از قرار گرفتن وضعیت هوای دو شهر در حالت خطرناک و…

احتمال بارش تگرگ در تهران/ سیلاب مناطقی از کشور را فرامی‌گیرد



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,هواشناسی

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد موج بارشی جدیدی به کشور وارد شده و در برخی از مناطق کشور شاهد بارندگی و سیلاب خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با  مهر خبر داد: موج جدیدی از امروز وارد کشور شده و شاهد بارش باران در تبریز، آستارا،سراب، منجیل، سلماس، سنندج، روانسر، ایلام و بستان هستیم. 

 

به گفته احد وظیفه اخطار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر برای استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه و شمال استان ایلام صادر شده است. 

 

وی توضیح داد: امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در بخش هایی از شمال غرب و غرب کشور ، دامنه های جنوبی البرز، دامنه های مرکزی و رشته کوه زاگرس هستیم و در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل ، کردستان، کرمانشاه ، ایلام ، لرستان و به تدریج زنجان ، تبریز ، البرز ، تهران ، قم و مرکزی بارندگی خواهیم داشت .

 

به گفته وی  بارش ها همراه با رگبار پراکنده خواهد بود که البته برای جنوب آذربایجان شرقی و غربی ، کردستان، شمال ایلام ، بخش های شرقی لرستان و قزوین رعد وبرق هم پیش بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار نسبت به این که ارتفاع امواج در دریای خزر تا دو متر خواهد رسید تصریح کرد: از امشب سوی جریان های هوا در استان های ساحلی خزر شمالی می شود و  کاهش دمای ۱۰ تا ۱۵ درجه ای تا فرداشب در استان ساحلی خزر به همراه وزش بادهای شدید و موقتی پیش بینی می شود. شدت بارش ها فردا عمدتا در شرق استان گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز، قزوین و تهران پیش بینی می شود که منجر به بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.

 

وظیفه با بیان این که برای آخر هفته هوای تهران ابری همراه با بارش باران پیش بینی می شود و با کاهش دما در روز چهارشنبه احتمال بارش تگرگ در استان تهران وجود دارد اعلام کرد: امروز آسمان تهران نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و وزش باد شدید و موقتی پیش بینی می شود و دما در گرمترین زمان به ۲۷ درجه می رسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------