آخرین اخبار جامعه

شورای شهر تهران,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران: قرارداد ۲۰۰ هزار میلیاردی شهرداری با چینی‌ها ابهام دارد

سید جعفر شربیانی؛ عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر این که به نظر می‌رسد شهرداری اراده‌ای برای ارائه اطلاعات دقیق…

بارش باران در 14 استان کشور/ آخر هفته جنوب بارانی است



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,بارش باران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای 14 استان امروز و فردا بارانی است.

 بارش بارانفریبا گودرزی در گفت و گو با  میزان، اظهار داشت: در آب های جنوبی خلیج فارس به علت وزش باد دریا مواج خواهد بود. برای بندر عباس نیز هوای گرم پیش بینی می کنیم. 

 

وی ادامه داد: امروز و فردا با کاهش دما در بیشتر نقاط کشور روبرو هستیم و دما بین 5 تا 9 درجه در مناطق شمال غرب و شمال کشور کاهش می یابد. 

 

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی،امروز در استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان،مرکزی، قم،شمال اصفهان،زنجان، قزوین، البرز، گیلان، مازندران و تهران دارای باران هستند. این در حالی است که برای امروز و فردا در استان های تهران، البرز و قزوین شدت بارش ها بیشتر از سایر  استان های دیگر بوده و همراه با رعد و برق خواهد بود. 

 

گودرزی از ورود موج بارشی دیگری از جنوب کشور خبر داد که با ورود این سامانه شاهد وقوع گرد و غبار در چند استان از جمله بوشهر و خوزستان خواهیم بود. 

 

وی از بارش باران در روز چهارشنبه در استان های گلستان و خراسان شمالی خبر داد و افزود: پایان هفته سامانه بارشی در فارس، کرمان و شمال هرمزگان فعال می شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------