آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

بازگشت گل ریحان به صدر در روز شکست سنگین نود



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ دسته یک
هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز با شکست سنگین نود مقابل مس رفسنجان و تساوی گل ریحان و مس کرمان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز(جمعه) با ۹ دیدار آغاز شد که در مهمترین بازی‌ها مس رفسنجان موفق شد مقابل نود ارومیه به پیروزی برسد و آلومینیوم اراک برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رسید.

 

مس رفسنجان ۳-۱ نود ارومیه

شاگردان ربیعی با این پیروزی برابر صدرنشین رقابت‌ها ۲۷ امتیازی شدند و امید خود را برای ماندن در میان مدعیان بیشتر کردند. گل‌های مس را محسن آذرباد در دقیقه ۲۷، مهرداد رضایی در دقیقه ۷۴ و مهرداد آوخ در دقیقه ۷۸ به ثمر رساندند. همچنین تک گل نود را در این دیدار امین عباسی در دقیقه ۶۳ وارد دروازه مس کرد. با این شکست نود از صدر جدول جا ماند و گل ریحان البرز جای آن را پر کرد.

 

آلومینیوم اراک ۰-۰ مس کرمان

شاگردان حسینی که در چند بازی اخیر خود عملکرد خوبی داشته‌اند و پله به پله به بالای جدول نزدیک تر شده‌اند، امروز برابر آلومینیوم اراک قرار گرفتند و با تساوی بدون گل به این دیدار پایان دادند. مس کرمان با ۲۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار داشت و با یک امتیاز این دیدار ۲۵ امتیازی شد و در جایگاه خود باقی ماند.

 

دیگر نتایج هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال:

رایکا بابل ۰-۱ ملوان

قشقایی شیراز ۱-۰ داماش گیلان

 

شهرداری تبریز ۱-۱ گل ریحان البرز

گل ریحان با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و  به صدر جدول بازگشت.

 

نیروی زمینی ۱-۰ فجر سپاسی

سپیدرود رشت ۱-۳ بادران تهران

سرخپوشان پاکدشت ۱-۱ آرمان گهر

استقلال خوزستان ۴-۱ خوشه طلایی ساوه

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------