آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

حضور تیم ملی فوتبال ایران در قطر قطعی نیست/ سامورایی‌ها خواستار برگزاری دیدار دوستانه با شاگردان ویلموتس



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی ایران
حضور تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردوی آماده سازی در قطر هنوز قطعی نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در حالی قرار است در شهریورماه ۱۳۹۸ به مصاف هنگ کنگ برود که ملی پوشان فوتبال کشورمان امیدوار هستند با پیروزی در این مسابقه، راه خود را برای صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هموارتر کنند.

 

بیشتر تیم‌ها در شهریورماه باید ۲ مسابقه در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار کنند، اما تیم ملی ایران با قرعه استراحت روبرو شده و در ۱۴ شهریور مسابقه‌ای ندارند و باید آماده دیدار با هنک گنک در تاریخ ۱۹ شهریور شوند.

 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ۲۸ تیر ۱۳۹۸ در گفتگو با برنامه ورزش و مردم بیان کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از برگزاری دیدار با هنگ کنک در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اردویی را در کشور میزبان جام جهانی برگزار خواهد کرد و در دیداری تدارکاتی که پشت در‌های بسته برگزار می‌شود به مصاف شاگردان فلیکس سانچز باس می‌رود.

 

طبق اطلاع ما از منابع آگاه، برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر قطعی نیست و به احتمال زیاد شاگردان مارک ویلموتس بدون برگزاری بازی تدارکاتی به مصاف هنگ کنگ می‌روند. به همین دلیل احتمال دارد اردوی شهریور ماه تیم بزرگسالان در تهران برگزار شود و پس از برگزاری اردو، یوز‌ها به هنگ کنگ بروند تا با تیم ملی این کشور بازی کنند.

 

فدراسیون فوتبال ژاپن و امارات خواستار برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران شدند و تا حدودی برگزاری این ۲ بازی قطعی است، اما تاریخ آن پس از هماهنگی‌های فدراسیون با مارک ویلموتس اعلام می‌شود.

 

تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های هنگ کنگ، عراق، بحرین، کامبوج همگروه است و در نخستین بازی باید با هنگ کنگ دیدار کند.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------