آزمون در تیم منتخب سال 2019 روسیه قرار گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال زنیت

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه با بسته شدن پرونده مسابقات لیگ 2018 -2019 این کشور، تیم منتخب سال را انتخاب کرد که نام سردار آزمون نیز در آن به عنوان ذخیره فئودور چالوف بهترین گلزن لیگ در نوک خط حمله مشاهده می شود.

به گزارش ایرنا، پرونده لیگ برتر روسیه دیروز یکشنبه بسته شد و تیم زنیت سن پترزبورگ با درخشش مهاجم ایرانی خود در نیم فصل دوم، سه هفته پیش از پایان رقابت ها به قهرمانی دست یافت.

 

سردار در فصل جاری 12 مسابقه برای زنیت به میدان رفت و در مجموع یک هزار و 18 دقیقه بازی کرد و 13 گل به ثمر رساند تا دومین گلزن برتر روسیه در سال جاری لقب بگیرد.

 

تیم زنیت سن پترزبورگ دیروز درهفته سی ام و پایانی لیگ روسیه، ینسی کراسنویارسک قعرنشین جدول رده بندی این مسابقات را شکست داد و با ۶۴ امتیاز به کار خود دراین رقابت ها پایان داد.

 

شاگردان «سرگئی سماک» در این دیدار که در ورزشگاه خانگی خود «کرستوفسکی» برگزار شد، از شاگردان «دیمتری آلنیچف» پذیرایی کرده و در پایان این تیم را با نتیجه پیروزی پرگل ۴ بر یک شکست دادند.

 

آزمون در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی نخستین گل تیمش را به ثمر رساند و سباستین دریوسیسی در دقایق ۵۷ و ۷۱ و الکساندراروخین در دقیقه ۶۰  نیز دیگر گل های تیم زنیت را درون دروازه حریف جای دادند.

 

این درحالی است که «دیمیتری توربینسکی» تنها گل تیم میهمان را در دقیقه ۸۴ درون دروازه تیم زنیت جای داد اما با این گل تنها اختلاف این تیم با حریف صدر نشین خود را کاهش داد.

 

یاران آزمون با پیروزی در این دیدار ۶۴ امتیازی شده و در خانه و مقابل هواداران خودی یک بار دیگر قهرمانی در این مسابقات را  جشن گرفتند.

 

تیم کراسنویارسک نیز با قبول این شکست و ۲۰ امتیاز اندوخته خود راهی دسته پایین تر این رقابت ها شدند.

 

پس از زنیت که با ۶۴ امتیاز قهرمان این رقابت ها شد، تیم های لوکوموتیو مسکو و کراسنودار با ۵۶ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل درجایگاه های بعدی جدول رده بندی این مسابقات ایستادند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------