افشای بدهی ۱۰۰ هزار دلاری استقلال به استراماچونی



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
یکی از مسئولان باشگاه استقلال مدعی شد استرا (و رفقای ایتالیایی او) در مجموع ۱۰۰ هزار یورو طلبکار هستند.

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان استقلال روز شنبه در محل تمرین حاضر شده و به رختکن هم رفتند، اما لباس عوض نکردند و حاضر به تمرین نشدند. آن‌ها به عدم دریافت پول خود معترض بوده و مدعی شدند فقط به حرمت آندره‌آ استراماچونی و حمایتی که او پس از پایان مسابقه با صنعت نفت از شاگردانش انجام داد به تمرین آمده‌اند، ولی برای نشان دادن اعتراض وارد زمین نمی‌شوند. از سوی دیگر سرمربی استقلال نیز هیچ ممانعتی از این مسئله انجام نداد و کاملاً به تصمیم آن‌ها احترام گذاشت. در واقع استراماچونی کنار بازیکنان خود قرار گرفت و با آبی‌پوشان همراهی کرد. در همین رابطه صبح دیروز شنیدیم دلیل حمایت استراماچونی از اعتصاب استقلالی‌ها، علاوه بر حفظ یکدستی تیم، عامل دیگری نیز بوده است.

 

طلب ۱۰۰ هزار یورویی

قبلاً بحث بر سر این بود که سرمربی استقلال و دستیارانش تا ابتدای آذرماه دستمزد خودشان را دریافت کرده‌اند و از این بابت مشکلی ندارند، ولی یکی از مسئولان باشگاه استقلال مدعی شد استرا (و رفقای ایتالیایی او) در مجموع ۱۰۰ هزار یورو طلبکار هستند. البته دستمزد آن‌ها پرداخت شده، ولی اقساط آن به تعویق افتاده و به طور منظم پرداخت نشده است. همین بی‌نظمی در نهایت موجب شد تا این بدهی ایجاد شود و استراماچونی هم وقتی دید بازیکنانش ناراحت هستند و از طرف دیگر دستمزد خودش نیز نامنظم پرداخت می‌شود با اعتصاب مخالفتی نکرد.

 

سکوت سرمربی

البته این مقام آگاه در عین حال عنوان کرد استراماچونی به رغم این بی‌نظمی در پرداخت‌ها، هرگز صرفاً برای دریافت پول خودش اعتراض نکرد و کار را به تعطیلی نکشاند بلکه وقتی دید بازیکنان دیگر طاقت‌شان تمام شده و کارد به استخوان‌شان رسیده، ترجیح داد با آن‌ها همگام و همکلام شود. البته استراماچونی سرمربی کاملاً حرفه‌ای است و می‌داند که در چه زمانی تمرین را تعطیل کند. استقلال تا اول آذر بازی رسمی نداشته و در عین حال بازیکنان هم ۳ روز تعطیل بودند بنابراین یک روز تعطیلی اضافه هیچ مشکلی در کار‌های تاکتیکی ایجاد نمی‌کند، روی همین اصل با یک تیر دو نشان زد و با اعتصاب همگام شد (یا اینکه حداقل مخالفت نکرد) تا در جبهه شاگردانش باقی بماند و میان آن‌ها محبوب‌تر شود و هم اینکه به هر حال به مدیران باشگاه بگوید زندگی خرج دارد و باید به فکر پرداخت طلب او و دستیارانش باشند در غیر این صورت مشکلات حاشیه‌ای می‌تواند تداوم بیشتری پیدا کند و این بار خود او را مستقیم با مدیریت باشگاه طرف خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------