کالدرون: ترابی سال قبل این قدر گل نمی‌زد/ مربی پارس جنوبی: مقابل تیم داوری نتوانستیم کاری کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,کالدرون
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان با سختی داخل زمین جنگیدند و با سختکوشی موفق شدیم گل بزنیم.

به گزارش فارس، گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از دیدار با پارس جنوبی اظهار داشت: کسب این 3 امتیاز بسیار خوب بود و به بازیکنانم تبریک می گویم. با سختی  داخل زمین جنگیدند و با سختکوشی موفق شدیم گل بزنیم. ما امروز شایسته این 3 امتیاز بودیم.

 

وی ادامه داد:‌ چرا این سؤال را نمی‌پرسید که ترابی در زمان من اینقدر بازیکن خوبی شده و گل می‌زند. ما فوتبال هجومی بازی می‌کنیم که این مسئله کار تیمی و کار مربی را نشان می‌دهد. ترابی به تنهایی نمی‌تواند گلزنی کند و قطعاً هم‌بازی‌هایش باید به او کمک کنند. او سال قبل اینقدر گل نمی‌زد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره بیرون نشستن برخی از بازیکنان افزود: من به مسائل فردی توجه نمی‌کنم. من مربی تیم هستم و وظیفه ما است که خوب کار کنیم. برای من از هر چیزی مهم‌تر تیم است و من تشخیص می‌دهم چه کسی بازی کند.

 

کالدرون درباره جذب مهاجم جدید تصریح کرد: تمرکز ما روی دو بازی بعدی است و فعلاً روی جذب بازیکن کاری نمی‌کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه داور امروز به سود شما سوت زد، افزود: من پاسخی به سؤال شما نداریم. ما خوب بازی می‌کنیم و راه پیروزی را باید ادامه بدهیم. اگر ما به نظر شما بد بازی می‌کنیم چرا نسبت به سال قبل بیشتر برد آوردیم؟ وقتی تیمی سه سال قهرمان می‌شود و مربی جدید می‌آید این مربی نیاز به زمان دارد. مربی قبلی چهار سال اینجا کار کرد اما ما امسال بیشتر از سال قبل برد آوردیم و من از نتایج تیم راضی هستم. 

 

وی افزود: شما گفتید داور به نفع ما گرفته اما داور پنالتی را لغو کرد و در حالی که باید 9 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت این کار را نکرد، بعد می‌گویید داوری به سود ما بود؟

 

مربی پارس جنوبی: مقابل تیم داوری نتوانستیم کاری کنیم

عرفان جم‌رتبه مربی پارس جنوبی جم بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. واقعا از بازیکنان تشکر کردم. دستشان را می‌بوسم که امروز سنگ تمام گذاشتند و بازی منظم و جذابی را ارائه کردیم. ما نتوانستیم در طول هفته روی نکات فنی کار کنیم. فقط روی بحث روانی کار کردیم که امروز هم خوب کار کردند. در مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم اما مقابل تیم داوری نتوانستیم کاری کنیم. در طول بازی تمام راهکارهای حریف را بستیم اما متاسفانه با اخراج بازیکن ما، روند بازی عوض شد.

 

وی ادامه داد: ما هنوز دلیلی برای اخراج مگنو باتیستا پیدا نکردیم. من در دو متری صحنه بودم و دیدم که در صحنه پایانی بازی ما مالک توپ بودیم ولی پرتاب توپ را به حریف دادند و همان توپ تبدیل به گل شد. ما مشکلات زیادی داریم. شاید ما را توبیخ کنند اما ما از این موضوع ناراحت هستیم که داوران امروزه بیشتر به رنگ لباس‌ تیم‌ها اهمیت می‌دهند. خواهش می‌کنم کمیته داوران به این مسائل رسیدگی کند. واقعا ما از داوری لطمه خوردیم. امیدوارم شاهد این قبیل صحنه‌ها نباشیم.

 

مربی موقت پارس جنوبی  درباره عملکرد داوران بازی گفت: واقعا از دواران توقع نداریم که حتی در صحنه ۵۰-۵۰ به نفع ما بگیرند، بلکه خواهان عدالت هستیم. ما توقع زیادی نداریم.

 

وی درباره اظهارات یک خبرنگار مبنی بر اینکه اگر فراز کمالوند در این تیم حضور داشت، پارس جنوبی در نیمه نخست شکست می‌خورد تاکید کرد: آقای کمالوند استاد ما هستند. ما شاگرد او هستیم و راه او را در بازی ادامه دادیم. ان‌شاءالله که در هر تیمی حضور دارد، موفق باشد.

 

جم‌رتبه درباره بازی بعدی تیمش مقابل پیکان نیز اظهار کرد: در بازی با پیکان امیدوارم امتیاز خوبی بگریم و وارد تعطیلات شویم. تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم و با کسب سه امتیاز شرایط‌مان در جدول بهتر می‌شود.

 

او درباره تعویض محمد نوری در دقایق پایانی که در ادامه پارس جنوبی گل خورد، گفت: محمد نوری گفت خسته است و به همین دلیل او را بیرون کشیدم. تلاش کردم با یک بازیکن جوان دوندگی تیم را بالا ببرم اما متاسفانه گل خوردیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------