آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

اتهام 'قتل عمد' به پزشکان و پرستاران دیگو مارادونا



مارادونا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دادستانی عمومی اعلام کرد که علیه پزشکان و پرستاران معالج مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین اتهام "قتل عمد" وارد شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از تایمز، تقریبا یک سال و نیم پس از مرگ دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین دادستانی علیه تیم پزشکی این بازیکن سابق اتهاماتی را مطرح کرده است. طبق شکایتی که روز چهارشنبه ارائه شد، مارادونا مورد بدرفتاری پزشکان و پرستاران قرار گرفت. هشت فرد در این پرونده به قتل عمد متهم هستند و اگر مجرم شناخته شوند با ۲۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

 

در میان مظنونان، لئوپولدو لوکه، پزشک شخصی مارادونا، آگوستینا کوساچوف، روانپزشک او و همچنین یک روانشناس، یک پزشک دیگر، هماهنگ کننده پزشکی شرکت بیمه سلامت و سه پرستار هستند. همه افراد این اتهامات را رد کردند. اکنون دادستانی خواستار تشکیل جلسه اصلی شفاهی و علنی علیه متهمان شده است.

 

مارادونا در نوامبر ۲۰۲۰ در یک مجتمع مسکونی خصوصی در شمال بوئنس آیرس در سن ۶۰ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. او چند هفته قبل از آن تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته بود. به گفته محققان، اشتباهات بزرگی در مراقبت از مارادونا که به شدت بیمار بود، صورت گرفته بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------