واکنش موسوی به حملات و انتقادها پس از انصراف حضور در تیم ملی والیبال



محمد موسوی عراقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
محمد موسوی به انتقادهای روزهای اخیر پس از تصمیمش برای انصراف از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، در تمرین روز پنج‌شنبه تیم ملی والیبال که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد همه منتظر صحبت‌های سیدمحمد موسوی درباره بازگشت به تیم ملی بودند اما این ستاره والیبال ایران در اظهار نظری غیر منتظره اعلام کرد که به دلیل شرایط موجود در فدراسیون و عدم حمایت‌ها حاضر نیست به کار خود در تیم ملی ادامه دهد و در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نخواهد کرد.

 

محمد موسوی بعد از آن مصاحبه جنجالی حالا در صفحه اینستاگرامی خود نیز درباره تصمیمش توضیح داده و به انتقادها واکنش نشان داده است. موسوی نوشت: تیم ملی برای من، یک تیم ورزشی نیست. هویت، ریشه و خاکم است. عشق اول و ابدی من است.

 

از زمانی که خودم را شناختم، هیچ هدفی بزرگتر از پوشیدن پیراهن تیم ملی و جنگیدن برای پرچم ایران نداشتم. روزهایی که ما والیبال را شروع کردیم، خبری از شهرت و پول در این ورزش نبود. فقط و فقط عشق به مردم و وطنم بود که شب و روز مثل سرباز می‌جنگیدیم. ما همیشه سرباز وطن بودیم و هستیم و سعی کردیم آن چه در توان داریم برای خدمت به کشور بگذاریم اما هرگز اجازه ندادیم که ما را با شهدا مقایسه کنند. ما کجا، شهدا کجا... شما کجا؟


ما خیلی خیلی کوچکتر از آن هستیم که با مقام شهید قیاس شویم. حرمت شهدا مقدس‌تر از آن است که هر یک از ما به خود اجازه دهد تا آنان را مصادره به مطلوب نماید و پشت این عزیزان پنهان شود.

 

من همیشه تلاش کردم تا به تیم ملی والیبال کشورم خدمت کنم و امروز هم اعتقاد دارم بیان حقایق لااقل به‌صورت مختصر همانطور که گفتم به تیم ملی کمک میکند و امیدوارم تلنگری باشد که از بازیکنان جوان حمایت کنند تا در قهرمانی جهان به موفقیت برسند. می‌دانستم که در صورت بیان حقیقت ممکن است من را تخریب کنند اما ترجیح دادم این‌بار به‌عنوان یک برادر کوچکتر، حرف دل همه بازیکنان را بزنم تا از آن‌ها حمایت شود.

 

همانطور که قبلا گفتم برای آنکه تیم وارد حاشیه نشود، از پرداختن به جزییات و پاسخ دادن به بداخلاقی‌های اخیر می‌گذرم و وارد بازی بدخواهان این ورزش نمی‌شوم. هدف من جلب حمایت از تیم ملی بود و مطمئن هستم اگر امروز از بازیکنان حمایت شود و ضعف‌ها را برطرف کنند، خبرهای خوبی از این تیم و از این نسل می‌شویم. برای بچه‌های خوب و پرتلاش و همه اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از همه مردم شریف ایران می‌خواهم که از تک تک بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.

 

محمد موسوی عراقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------