آنچه که درباره بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس نمی‌دانید/ رد پای «یورگن لوکادیا» در مد و فشن



یورگن لوکادیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یورگن لوکادیا ستاره هلندی که به تازگی با پرسپولیس به توافق رسیده، علاوه بر فوتبال در دنیای مد و فشن هم دستی بر آتش دارد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره با مهاجم خارجی مدنظرش به توافق رسید و قرارداد یورگن لوکادیا امضا شد تا این بازیکن هلندی سرانجام به ایران بیاید.

 

لوکادیا ۲۸ ساله ۷ سال در آیندهوون بازی کرد و در ۱۲۷ بازی توانست ۴۵ گل به ثمر برساند. همین آمار خوبش باعث شد تا برایتون انگلیس برای جذب او اقدام کند و ستاره لاله‌های نارنجی همبازی علیرضا جهانبخش شد.

 

حضور لوکادیا در برایتون کوتاه بود و او بعد از یک سال به صورت قرضی راهی هوفنهایم، سینسیناتی و بوخوم شد. او در بوخوم تنها توانست ۲ گل به ثمر برساند تا اینکه بالاخره با پرسپولیس به توافق رسیده و قرار در فصل جدید برای سرخپوشان تهرانی به میدان برود.

 

یورگن لوکادیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

رد پای ستاره پرسپولیس در مد و فشن

لوکادیا علاوه بر فوتبال علاقه ویژه ای به مد و فشن دارد و این ستاره هلندی علاوه بر اینکه فوتبال بازی می‌کند، در کار استایلیست هم مشغول است. او همچنین یک برند لباس دارد که لباس‌های کژوال تولید می‌کند.

 

اگر سری به اینستاگرام این ستاره بزنیم متوجه این خواهید شد که صفحه او با سایر فوتبالیست‌ها تفاوت و کمتر رنگ و بوی فوتبالی دارد. او سعی کرده در اینستاگرامش بیشتر از سبک‌های استایل‌های روزانه‌اش عکس بگذارد و علاقه‌اش را به این حوزه نشان دهد.

 

استوری همسر مهاجم هلندی پرسپولیس/ واکنش جالب به تجربه جدید ستاره سرخ‌ها در ایران

«یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی سرانجام پس از چالش سرخ‌ها در انتخاب مهاجم خارجی با پرسپولیسی‌ها به توافق نهایی رسید تا در فصل جدید زیر نظر یحیی گل‌محمدی در جمع سرخ‌پوشان بازی در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

 

یورگن لوکادیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

این مهاجم ساعاتی پیش به همراه خانواده خود برای پیوستن به پرسپولیس به خاک ایران رسید تا پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، در تمرینات سرخپوشان شرکت کند.

 

اما همسر لوکادیا با گذاشتن یک استوری در کنار این مهاجم هلندی در هواپیما به سفر خرید جدید پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت: «در سفر هستیم برای حمایت از پدر بچه‌هایم در ایران»

 

یورگن لوکادیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------