آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

بیوگرافی یورگن لوکادیا + تصاویر



یورگن لوکادیا, بیوگرافی یورگن لوکادیا, آشنایی با بیوگرافی یورگن لوکادیا

بیوگرافی یورگن لوکادیا

 

آشنایی با زندگینامه یورگن لوکادیا + تصاویر

یورگن لئوناردو لوکادیا (زاده 7 نوامبر 1993) بازیکن فوتبال هلندی است. یورگن لوکادیا اکنون در پست مهاجم یا وینگر پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

چکیده ای از بیوگرافی یورگن لوکادیا:

نام و نام خانوادگی : یورگن لئوناردو لوکادیا

تاریخ تولد : 7 نوامبر 1993 (سن 28 ساله)

محل تولد : Emmen ، هلند

ارتفاع : 1.85 متر

موقعیت : مهاجم / وینگر

تیم فعلی : پرسپولیس

 

بیوگرافی یورگن لوکادیا:

یورگن لئوناردو لوکادیا (زاده 7 نوامبر 1993) یک فوتبالیست حرفه ای هلندی است که به عنوان مهاجم یا وینگر برای تیم بوندسلیگا 1899 هافنهایم به صورت قرضی از باشگاه لیگ برتر برایتون اند هوو آلبیون بازی می کند.

 

یورگن لوکادیا که اصالتاً کوراسائوایی دارد در 7 نوامبر سال 1993 در اِمن هلند بدنیا آمد. زمانی که 2 ساله بود پدرش آن ها را ترک کرد و او زندگی سختی را گذراند. در 5 سالگی فوتبال بازی می کرد.

 

حرفه باشگاهی یورگن لوکادیا:

در آغاز کار:

لوکادیا فوتبال را با باشگاه VV Bargeres آغاز کرد. قبل از اینکه توسط تیم جوانان FC Emmen کشف شود. زمانی که به او پیشنهاد بازی برای ویلم دوم داده شد، او و تمام خانواده اش در تیلبورگ ساکن شدند. در سال 2010 به پی اس وی آیندهوون رفت و در سال 2012 در سن 18 سالگی به او پیشنهاد قرارداد حرفه ای داده شد.

 

پی اس وی آیندهوون:

در 21 سپتامبر 2011، لوکادیا اولین حضور خود را برای PSV در یک مسابقه جام KNVB مقابل VVSB انجام داد. او در دقیقه ی 72 به عنوان یار تعویضی به جای تیم ماتاوژ وارد زمین شد. در دقیقه ی 80، او ششمین گل PSV را در برد 8-0 به ثمر رساند. لوکادیا اولین بازی خود را برای PSV در دور بعدی مقابل اف سی لیسه در 27 اکتبر 2011 انجام داد.

 

در آغاز فصل 2012–2013، لوکادیا پیراهن شماره 19 را برای تیم اصلی دریافت کرد. او اولین بازی خود در فصل را به عنوان استارتر در یک مسابقه جام KNVB مقابل آشیل '29 در 27 سپتامبر 2012 انجام داد. او گل دوم را در پیروزی 3-0 مقابل تیم دسته سوم به ثمر رساند. در 30 سپتامبر 2012، لوکادیا اولین بازی خود در Eredivisie را در برابر VVV-Venlo انجام داد.

 

او در دقیقه 68 به عنوان یار تعویضی وارد زمین ونلو شد و در حالی که تنها 22 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، موفق شد در پیروزی 6-0 مقابل VVV-Venlo سه گل به ثمر برساند. او پس از هارالد برگ اولین بازیکنی بود که در اولین بازی خود در اردیویسه هت تریک کرد. در 10 آگوست 1969 در اولین بازی خود سه گل به ثمر رساند. یک هفته پس از اولین هت تریک خود، لوکادیا به تیم اصلی صعود کرد و قرارداد 5 ساله جدیدی با PSV امضا کرد که او را تا سال 2017 در باشگاه نگه می دارد.

 

در 27 فوریه 2013، او سه گل در پیروزی 3-0 مقابل PEC Zwolle در نیمه نهایی جام KNVB به ثمر رساند.

 

لوکادیا فصل 18-2017 را برای پی اس وی با فرم خوبی آغاز کرد و در 15 بازی لیگ 9 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد، از جمله چهار گل در پیروزی 7-1 مقابل اف سی اوترخت. او به طور منظم بازی می کرد تا اینکه در 11 دسامبر دچار مصدومیت شد.

 

زندگینامه یورگن لوکادیا, آشنایی با زندگی یورگن لوکادیا, حرفه های یورگن لوکادیا

یورگن لوکادیا کیست ؟

 

برایتون اند هوو آلبیون:

در 18 ژانویه 2018، باشگاه لیگ برتر برایتون اند هوو آلبیون انگلیس، در مورد مبلغ 15 میلیون پوند با PSV برای انتقال لوکادیا به توافق رسید که 10 میلیون پوند آن را پیش پرداخت، دریافت کرد. او فردای آن روز قراردادی 4 و نیم ساله را امضا کرد و پیراهن شماره 25 به او داده شد. (و بعد پیراهن شماره 9 را پوشید). او دوباره با دیوی پروپر، هم تیمی سابق PSV که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2017 به برایتون پیوست، متحد می شود.

 

در 17 فوریه 2018، لوکادیا در اولین بازی برایتون در برد 3-1 جام حذفی در دور پنجم مقابل کاونتری سیتی گلزنی کرد. او در اولین بازی خود در لیگ برتر یک هفته بعد در 24 فوریه گلزنی کرد و از فاصله نزدیک در دقیقه 90 پیروزی 4-1 مقابل سوانسی سیتی را به ثمر رساند، پس از اینکه به عنوان یک تعویض در نیمه دوم وارد زمین شد.

 

لوکادیا اولین گل فصل خود را در پیروزی 1–0 مقابل اورتون به ثمر رساند که در آن تمام بازی را انجام داد. در 17 مارس 2019، لوکادیا در یک چهارم نهایی جام حذفی خارج از خانه مقابل میلوال گلزنی کرد. گل او به برایتون یک راه نجات شد و آنها را فقط یک گل در The Den عقب انداخت. چند دقیقه بعد سولی مارچ آخرین ضربه آزاد را به ثمر رساند و نتیجه را 2-2 کرد و آن را به وقت اضافه رساند. بازی در طول وقت اضافه برابر بود و برایتون در ضربات پنالتی 5-4 (که لوکادیا و مارس هر دو گل زدند) پیروز شد تا آنها را به ومبلی برساند.

 

1899 هافنهایم (قرضی):

لوکادیا در آغاز فصل 2019-20، در 29 اوت، به صورت قرضی یک فصل (1 سال و نیم) با تیم بوندسلیگا هافنهایم آلمان قرارداد امضا کرد. 2 روز بعد او اولین بازی خود را به عنوان بازیکن تعویضی در تساوی 0–0 خارج از خانه مقابل بایر 04 لورکوزن انجام داد.  و پس از اتمام قرارداد دوباره به برایتون بازگشت ولی تنها پس از یک نیم فصل دوباره توسط سران باشگاه به مدت 5 ماه به تیم «اف سی سینسیناتی» آمریکا قرض داده شد.

 

درباره ی زندگی یورگن لوکادیا, همه چیز در مورد زندگی یورگن لوکادیا, انواع بازی یورگن لوکادیا

تصاویر یورگن لوکادیا

 

حرفه بین المللی:

لوکادیا اولین دعوت خود را به تیم بزرگسالان هلند در نوامبر 2015 دریافت کرد. او دوباره در مارس 2016 برای بازی های دوستانه مقابل فرانسه و انگلیس دعوت شد، اما مجبور شد به دلیل مصدومیت از تیم خارج شود.

 

بازی در بوخوم آلمان:

ژانویه 2022 در 29 سالگی با قراردادی 6 ماهه به عضویت تیم «بوخوم» آلمان درآمد و تا پایان قراردادش در این تیم بازی کرد.

 

پیوستن به تیم پرسپولیس:

یورگن لوکادیا، در 21 مرداد سال 1401 با تیم پرسپولیس تهران قراردادی 1 ساله به ارزش 900 هزار یورو نوشتند. و اکنون پیراهن تیم پرسپولیس را تن می کند.

 

ازدواج و فرزندان یورگن لوکادیا:

یورگن لوکادیا در حال حاضر متاهل بوده و با خانم «رایا مجتن» ازدواج کرده و دارای دو پسر می باشد که در پایه های تیم بوخوم بازی می کردند. در حال حاضر همسر و فرزندانش به همراه یورگن لوکادیا در ایران زندگی می کنند. او با ورودش به ایران به قوانین حجاب ایران احترام گذاشت.

 

همسر لوکادیا پس از قطعی شدن انتقال این بازیکن به پرسپولیس با گذاشتن یک استوری با حجاب در کنار این مهاجم هلندی نوشت:

«در سفر هستیم برای حمایت از پدر بچه هایم در ایران»

 

البته به توجه به حضور این فوتبالیست در پرسپولیس فرزندان او در تیم پایه پرسپولیس کار خود را دنبال خواهند کرد.

 

همسر یورگن لوکادیا, آیا یورگن لوکادیا ازدواج کرده است, افتخارات یورگن لوکادیا

تصاویر یورگن لوکادیا به همراه همسر و فرزندانش

 

حرفه موسیقی یورگن لوکادیا:

لوکادیا به عنوان یک خواننده نیز شناخته می شود و از دیپلو و میجر لازر به عنوان تأثیرات خود یاد کرده است. در ژوئن 2017، اولین تک آهنگ های خود را با نام های «Take Off» و «Epok» منتشر کرد.

 

واکنش ها به یورگن لوکادیا:

فرانک مولن سفیر هلند در ایران درباره اینکه این بازیکن هلندی می تواند در پرسپولیس موفق شود، گفت: مطمئن هستم یورگن می تواند برای پرسپولیس یا ارتش سرخ کارآیی بالایی داشته باشد. لوکادیا بازیکن بسیار بااستعدادی است و می تواند ارزش بالایی برای این تیم داشته باشد اما اینکه او در پرسپولیس موفق خواهد شد یا خیر، به خیلی چیزها بستگی دارد.

 

وی افزود: باید دید لوکادیا می تواند خود را با زندگی در تهران وفق دهد یا خیر و چگونه در محیط پرسپولیس قرار خواهد گرفت، پرسپولیس چگونه با او رفتار خواهد کرد، آیا او با هم تیمی ها و مربیان جدیدش و مسائل دیگر سازگار خواهد شد یا نه. امیدوارم یورگن در پرسپولیس موفق شود چون ما به حضور او در اینجا افتخار کرده و برایش بهترین ها را آرزو می کنیم.

 

افتخارات یورگن لوکادیا:

پی اس وی آیندهوون

– ایریدیفیسی لیگ برتر فوتبال هلند (2 بار قهرمانی): 2014-2015، 2015-2016

– جام حذفی فوتبال هلند (1 بار قهرمانی): 2011-2012

– جام یوهان کرایف (2 بار قهرمانی): 2015، 2016

 

تصاویر یورگن لوکادیا:

بیوگرافی یورگن لوکادیا, آشنایی با بیوگرافی یورگن لوکادیا, زندگینامه یورگن لوکادیا

یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس

 

آشنایی با زندگی یورگن لوکادیا, حرفه های یورگن لوکادیا, بازی های یورگن لوکادیا

آشنایی با زندگی یورگن لوکادیا

 

درباره ی زندگی یورگن لوکادیا, همه چیز در مورد زندگی یورگن لوکادیا, انواع بازی یورگن لوکادیا

یورگن لوکادیا و پسرانش

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------