آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

افشای اسناد جدید از قراردادهای پرسپولیس؛ میانگین هر بازیکن، 9.3 میلیارد تومان!



باشگاه پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس به فرابورس، مجموع قراردادهای این تیم در فصل جاری 300 میلیارد تومان خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، پیش از این مشخص شد که بدون احتساب قرارداد یورگن لوکادیا و همچنین آپشن قرارداد بازیکنان و مربیان، باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل باید 220 میلیارد به آنها بپردازد و حالا اسناد جدید منتشره در سامانه کدال، نشان می‌دهد که این رقم بیش از این خواهد بود.

 

بر این اساس رقم خالص قرارداد بازیکنان داخلی پرسپولیس در فصل جاری 153 میلیارد تومان خواهد بود که به این رقم 19 میلیارد مربوط به گولسیانی، تمیروف و حنانوف نیز اضافه خواهد شد. در صورتی‌که جذب لوکادیا مطابق پیش‌بینی‌ها حدود یک میلیون دلار باشد، در مجموع پرسپولیس بدون احتساب مهاجم جدید، چیزی در حدود 202 میلیارد برای فهرست بازیکنان داخلی و خارجی پرداخت خواهد کرد.

 

طبق سند جدید منتشر شده در سامانه کدال، باشگاه پرسپولیس 60 میلیارد تومان نیز به بازیکنان پاداش عملکرد پرداخت می‌کند که البته این پیش‌بینی باشگاه پرسپولیس است و احتمال دارد در پایان چیزی کمتر یا بیشتر از این رقم را بپردازد تا به این‌ترتیب دستمزد اسکواد پرسپولیس به بیش از 260 میلیارد افزایش پیدا کند.

 

در بخش کادرفنی که متشکل از 17 عضو (14 داخلی و 3 خارجی) است، باشگاه پرسپولیس بدون احتساب پاداش باید 45 میلیارد پرداخت کند و احتمالا رقم پنج میلیاردی آپشن نیز اضافه خواهد شد تا در مجموع به حوالی 50 میلیارد تومان برسد.

 

بنابراین طبق سندی که کدال به‌تازگی بارگذاری کرده و امضای رضا درویش هم پای آن دیده می‌شود، 280 میلیارد عددی است که بدون احتساب لوکادیا و شیخ دیاباته برای پرسپولیس وجود دارد و احتمالا با احتساب آنها پرسپولیس برای یک فصل باید چیزی در حدود 320 میلیارد به کادرفنی و بازیکنان خود بدهد.

 

این در حالی است که ریسک قرارداد بازیکنان و کادرفنی خارجی که مربوط به فسخ قرارداد، اعلام لیست مازاد و شکایت در فیفاست، 35 میلیارد عنوان شده تا احتمال 350 میلیاردی شدن کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس وجود داشته باشد. این مجموع رقمی است که در بدترین حالت، پرسپولیس باید به کادرفنی و بازیکنان تیم بزرگسالان و پایه بدهد.

 

پیش از این و با انتشار مجموع رقم قرارداد بازیکنان استقلال، مشخص شد که دستمزد احتمالا خالص کادرفنی و بازیکنان تیم بزرگسالان و پایه آبی‌پوشان 340 میلیارد است که با احتساب آپشن، ریسک و بازیکنان جدید نظیر قایدی، یزدانی، مردامند و محبی، احتمالا افزایش قابل توجهی خواهد داشت چرا که پرسپولیس از حدود 220 میلیارد رقم خالص به نزدیکی 350 میلیارد رسیده و باید دید این عدد برای باشگاه استقلال چقدر خواهد بود.

 

باشگاه پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------