آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

هلال احمر: در جنگ هم مصونیت داریم اما در فوتبال نه/ از سرمربی استقلال شکایت می‌کنیم



ساپینتو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر گفت: حتی در جنگ هم دو طرف به نیروهای امدادی احترام می‌گذارند. برای رفتار سرمربی استقلال شکایتی تنظیم شده و معاونت حقوقی پیگیر قضیه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برنامه مجله فوتبال امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن زنده شبکه خبر رفت. در ابتدا مجری برنامه به بررسی نتایج فوتبال اروپا پرداخت. از برتری پر گل آرسنال برابر بورنموث در لیگ جزیره تا حضور ۷۶ دقیقه سردار آزمون در ترکیب تیم فوتبال بایرلورکوزن برابر تیم فوتبال هوفنهایم که این دیدار با برتری ۳ گله هافنهایم به پایان رسیده است.

 

در ادامه مجری برنامه به بررسی اخبار فوتبال ایران پرداخت. در صدر اخبار پیام نیازمند از فوتبال پرتغال جدا شد و راهی تیم سپاهان شد. مهرداد محمدی نیز در آستانه جدایی از العربی قطر است. تیم فوتبال پرسپولیس هم در دیداری دوستانه امروز به مصاف تیم فجر سپاسی رفت که با نتیجه ۲ بر یک این دیدار به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

 

در ادامه گزارشی از وضعیت رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال پخش شد. حاشیه ساز‌ترین موضوعات لگد سرمری استقلال به وسایل هلال احمر ورزشگاه سیروس قایقران بود و در دیدار آلومینیوم هم درگیری با کادر پزشکی بازیکنان درگیر شده بودند. قلعه نویی هم مثل همیشه نسبت به داوری معترض بود.

 

در ادامه برنامه، ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با موضوع اقدام غیرورزشی سرمربی استقلال روی خط ارتباط زنده تلفنی برنامه آمد. ولی پور در این باره گفت:کاری که سرمربی تیم فوتبال استقلال انجام داد بسیار ناپسند بود، چراکه پسوند باشگاه‌های ورزشی کشورمان با کلمه فرهنگی تکمیل می‌شود. این باشگاه‌ها در تلاش اند تا در کنار بحث‌های ورزشی مسائل فرهنگی همانندجوانمردی و بزرگ مردی را آموزش دهند. ورزشی که بزرگ مردان تاریخ همچون تختی را تحویل جامعه داده است، اما شاهد آن هستیم که بازیکنان و مربیان تیم‌های بزرگی مانند استقلال هنجار شکنی می‌کنند.

 

ولی پور افزود:هرکدام از ما بستگی به جایگاهمان در جامعه الگوی افراد دیگری هستیم. اعضای هلال احمر بدون هیچ چشم داشت و درخواستی در حال فعالیت هستند و آن‌ها حتی در جنگ‌ها هم از مصونیت برخوردارند به همین دلیل ما هم از اعضایمان حمایت خواهیم کرد. مسئولان حقوقی جمعیت هلال احمر پیگیر شکایت از سرمربی استقلال هستند و به ذنبال این هستیم که جلوی این حواشی را همینجا بگیریم تا دیگر تکرار نشود. نمونه دیگر این حواشی را حتی در دیدار آلومینیوم شاهد بودید که بازیکنان با کادر درمان درگیر شدند. همچنین انتظار می‌رود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود کند.

 

همچنین جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال روی خط برنامه آمد و در ارتباط با حواشی هفته دوم لیگ برتر صحبت کرد. پاینده اظهار کرد:متاسفانه حواشی دو هفته نخست لیگ برتر فوتبال بسیار زیاد و حتی بیش از تصور همکاران ما در کمیته انضباطی بود. پرونده سرمربی تیم فوتبال استقلال و اتفاقاتی که در شهر انزلی افتاد رسیدگی اش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آغاز شده است. در تصاویر تلویزیونی نیز بخش زیادی از حواشی این دیدار مشخص بود، اما ما در انتظار دریافت ناظر دیدار خواهیم بود.

 

پاینده ادامه داد:در ارتباط با حواشی پرسپولیس و فولاد و همچنین دیدار آلومینیوم و صنعت نفت آبادان در ۴۸ ساعت آینده گزارش مقامات رسمی بازی به ما خواهد رسید و ما رسیدگی رسمی خود را آغاز خواهیم کرد. همکاران ما در کمیته انضباطی نسبت به موضوع برخورد با خاطیان تاکید دارند. با این حال، اما من از عوامل حاضر در مسابقات می‌خواهم تا اصل بی طرفی را رعایت کنند تا دیگر شاهد اتفاقات تلخ در رقابت‌ها نباشیم.

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در ارتباط با خبر هشدار جدی کمیته بدوی به سرپرست فدراسیون فوتبال گفت:چنین نامه‌ای در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال به ثبت نرسیده است و من هم چنین نامه‌ای را ندیده ام.

 

جواد واحدی دیگر مجری این برنامه درباره بازیکنان گران قیمت، اما بی کیفیت لیگ صحبت کرد. از استقلالی که در ۵ ساله اخیر بیش از ۱۰ بازیکن بی کیفیت خارجی جذب کرد تا سپاهانی که شاید نزدیک به ۵ دهه بازیکن خارجی نداشته است. اما باشگاه پرسپولیس در این موضوع رکوردار است. این تیم بیش از ۶۰ بازیکن خارجی در تاریخ خود جذب کرده است. تازه بجز این بازیکنان خارجی مربیان بین المللی دیگری نیز در این تیم‌ها حضور داشتند. بازیکنان و مربیان خارجی که بیش از پیش باعث صرف هزینه‌های هنگفت در هر کدام از تیم‌ها و همچنین استعداد سوزی بازیکنان و مربیان داخلی شده است.

 

در ادامه برنامه مجله فوتبال به بررسی بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا پرداخت. در مهمترین اخبار اومتیتی در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد و مارسلو بازیکن سابق تیم فوتبال رئال مادرید نیز در آستانه حضور در تیم فوتبال نیس قرار دارد. همچنین مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو در تلاش برای انتقال این بازیکن به ترکیب تیم فوتبال دورتموند قرار دارد.

 

 ***

 

فدراسیون منتظر دریافت گزارش بازی پرسپولیس و فولاد/ پاینده: رسیدگی به پرونده ساپینتو آغاز شد

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسیدگی خود به پرونده سرمربی استقلال را آغاز کرد.

 

به گزارش فارس، محمدجواد پاینده درباره حواشی هفته دوم لیگ برتر مثل درگیری بازیکنان آلومینیوم با عوامل حمل برانکارت، لگد زدن ساپینتو به برانکارت در کنار زمین و اتفاقات دیدار پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: در هفته دوم حواشی بسیار زیاد و حتی فراتر از تصورات ما و اعضای کمیته انضباطی بود. باید به این مسائل رسیدگی لازم صورت بگیرد. رسیدگی به پرونده سرمربی باشگاه استقلال و اتفاقاتی که در انزلی افتاد آغاز شده به این جهت که در تصاویر تلویزیونی موضع تا حد زیادی مشخص بود. با این حال در انتظار دریافت گزارش مقامات رسمی مسابقه هم از حیث اتفاقات جانبی رخ داده خواهیم بود.

 

وی افزود: در مورد  حواشی و اتفاقات تلخی که در بازی پرسپولیس و فولاد و آلومینیوم و صنعت نفت افتاد انتظار می‌رود در 48 ساعت آینده گزارش مقامات رسمی دریافت شود. مستنداتی در  اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته اما رسیدگی رسمی زمانی آغاز می‌شود که گزارش‌ها را دریافت کنند. 

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: دوستان در کمیته انضباطی روی برخورد با این مسائل تأکید دارم و قرار است به این پرونده‌ها رسیدگی دقیقی شود تا شاهد  استمرار چنین روندی نباشیم و اتفاقات تلخی نیفتد. فقط یک نقطه کوچک هم بگویم که از بار اتفاقات تلخی که انزلی افتاد کم نمی‌کند اما جهت جلوگیری از تکرار چنین مسائلی باید بگوییم اصول برگزاری بازی روی این نکته تأکید دارد. تمام عوامل دست‌اندرکار برگزاری مسابقه از جمله توپ‌ جمع‌کن‌ها، افرادی که در حوزه امداد پزشکی فعالیت دارند باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

 

پاینده گفت: گزارش‌هایی دریافت شده که در آن مسابقه شادی اتفاق افتاده که آن اتفاق تلخ را به هیچ وجه توجیه نمی‌کند. اما امیدوارم به این موضوع نیز برگزارکنندگان مسابقات توجه داشته باشند تا شاهد تکرار اتفاقات تلخ نباشیم. 

 

وی در خصوص خبر منشتر شده مبنی بر هشدار جدی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به سرپرست این فدراسیون عنوان کرد: امروز اطلاعیه‌ای روی سایت فدراسیون فوتبال در این مورد قرار گرفت. اطلاعیه‌ای که پیش از این از کمیته بدوی انتخابات منتشر کردیم یا مکاتبات انجام شده به صورت کاملاً مشخص و همراه با شماره نامه و تاریخ در دبیرخانه مجمع انتخاباتی به ثبت رسیده است. 

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با شبکه خبر اضافه کرد: دبیرخانه در محل فدراسیون فوتبال مستقر است و مجربی و متولی این دبیرخانه نیز دبیرکل فدراسیون است که برگزاری انتخابات را برعهده دارد. فدراسیون فوتبال در خبر خود اشاره کرده بود چنین نامه‌ای در دبیرخانه فدراسیون به ثبت نرسیده و از جانب دبیرکل نیز چنین دستوری برای ثبت آن نیامده است. من چنین نامه‌ای ندیدم و اگر وجود داشته باشد باید به شکل رسمی در دبیرخانه ثبت شده باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------