ساپینتو: کی‌روش و اسکوچیچ هردو برای ایران خوب بودند/ کاوه رضایی در بخش مهم فصل همراه ماست



ساپینتو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی استقلال می‌گوید که مهاجم جدید تراکتور در ادامه فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود.

به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد اظهار کرد: مراسم خیلی خوبی بود و سازماندهی آن عالی بود. همه اهالی مهم جامعه فوتبال در این مراسم حضور داشتند و برای من باعث افتخار است که در این مراسم هستم. از دعوتشان تشکر می‌کنم.

 

او درباره تغییر کادر فنی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: من فکر می‌کنم کی‌روش کار بزرگی در ایران انجام داده است. اسکوچیچ هم در حال حاضر خوب کار کرده است. هر دوی آن‌ها خوب کار کرده‌اند اما موقعیت من به شکلی نیست که درباره این سوال پاسخ بدهم.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر او آیا الان زمان تغییر روی نیمکت تیم‌ملی است؟ بیان کرد: من فکر می‌کنم دراگان خوب کار کرده است و لیاقت حضور در جام جهانی را دارد.

 

ساپینتو درباره تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان بیان کرد: ما در مسیر درستی هستیم. ما بازی سختی مقابل نفت داشتیم. بازی در دمای ۴۰ درجه برای ما سخت بود. نتایج لیگ به هم نزدیک است. بازی‌های زیادی تا آخر لیگ مانده است.

 

او در ادامه درباره اظهار نظری که از او مبنی بر دفاعی بودن نمایش سال گذشته استقلال منتشر شده بود، توضیح داد: نظر من به طور دقیق منتقل نشده است. بعضی اوقات ترجمه خطرناک است. من وقتی این جا رسیدم گفتم که مربی قبلی عالی کار کرده و قهرمانی آن‌ها را تبریک گفتم. آن‌ها هیچ‌وقت نباختند.

 

سرمربی استقلال ادامه داد: سوالی درباره خط دفاعی و خط هافبک از من پرسیده شده بود که من گفتم استقلال سال قبل ایده متفاوتی داشت و فشرده‌تر بازی می‌کردند و خط امن دفاعی ایجاد کرده بودند. ایده مربی قبلی فشرده کار کردن بوده اما ایده من از بازی متفاوت است. ایده من تهاجمی است. من دوست دارم پرس از بالا انجام دهم و مالکیت داشته باشم. این کار سختی است.

 

ساپینتو در پاسخ به این سوال که با این اوصاف او احتمالا حسرت نداشتن کاوه رضایی را خواهد خورد، اظهار کرد: من امیدوارم که کاوه برگردد. اتفاقاتی رخ داد که خارج از کنترل ما بود. من مطمئنم که برای قسمت مهم فصل، کاوه را در اختیار خواهیم داشت.

 

او درباره نبود بازیکن بازی‌ساز در ترکیب استقلال بیان کرد: ما با سیستم متفاوتی نسبت به فصل قبل کار می‌کنیم. ما می‌توانیم با بازی‌ساز و بدون بازی‌ساز کار کنیم. این‌ها بستگی به سیستم بازی دارد. بازیکنان ما آماده‌اند که سیستم‌های متفاوت را بازی کنند.

 

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنانش راضی بوده است؟ گفت: من راضی هستم. همه سخت کار می‌کنند. بعضی از بازیکنان تاکنون بازی نکرده‌اند که آن‌ها هم زمان خودشان را پیدا خواهند کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------