آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

شیخ دیاباته به پرسپولیس پیوست



شیخ دیاباته،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس لحظاتی پیش وارد ایران شد.

به گزارش ایسنا، شیخ دیاباته پس از مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس رسما قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند تا در لیگ بیست‌ودوم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

 

دیاباته دومین مهاجم خارجی است که این  فصل به پرسپولیس می‌پیوندد.


شیخ دیاباته،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

دیاباته که دو فصل (۱۴۰۰-۱۳۹۸) پیراهن استقلال را بر تن کرد در مجموع بازی‌های لیگ، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم در ۴۷ بازی به میدان رفت و توانست ۲۷ گل به ثمر برساند.

 

او پس از جدایی از استقلال به الغرافه قطر پیوست و در ۲۸ بازی با پیراهن این تیم ۱۹ گل به ثمر رساند.

 

 ***

 

درویش: خریدهای خارجی پرسپولیس منحصر به فرد هستند/ در مبارزه با دلالان موفق بودیم

رضا درویش پس از امضای قرارداد با شیخ دیاباته گفت: پس از مذاکرات بسیاری که با دیاباته داشتیم، دیشب به ایران آمد. یکسری آزمایشات را امروز انجام داد و پس از آن قرارداد او منعقد شد و بعدازظهر امروز هم سر تمرین می‌رود.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره مدت قرارداد دیاباته گفت: قرارداد او یکساله است و در صورت تمایل کادرفنی و خود دیاباته قابلیت این را دارد که تمدید شود. دیاباته در صحبت‌های خود گفته از وقتی که به ایران آمد، همواره علاقه خاصی به باشگاه و هواداران پرسپولیس داشته است.

 

درویش در پاسخ به این سوال که از خرید دیاباته رضایت دارید؟ تصریح کرد:  رضایت‌ ما در این است که کادرفنی و هواداران راضی باشند، وقتی اثرات رضایت آنها را می‌بینیم خستگی از تن ما و همکاران‌مان در می‌رود. همه خرید‌های‌مان خوب بودند. بهترین‌ خریدهای داخلی را داشتیم و هر بازیکنی که موثر و هوادار پرسپولیس باشد جذب کردیم، خریدهای خارجی‌مان هم منحصربه فرد بوده و ان‌شاءالله یک تیم مستحکم داشته باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امسال کار نویی انجام دادیم و سعی کردیم در راستای مقابله با دلال‌ها قدم‌هایی برداریم که موفق هم بودیم. چیزهایی که می‌گفتند و اعلام کردند فلان بازیکن می‌آید، بیشتر جنبه دلالی داشت و اسم بازیکنان را مطرح می‌کردند تا به هوای پرسپولیس بازاری در جای دیگر مطرح کنند. خداراشکر تسلیم فضای مسموم دلال‌ها قرار نگرفتیم و امیدواریم همه دست به دست هم بدهیم تا این فضای مسموم پالایش شود و همه از فوتبال نفع ببرند.

 

درویش درباره رضایت هواداران از جذب مهاجمان خارجی عنوان کرد: هواداران مالکان اصلی باشگاه هستند، کما اینکه گاهی اوقات از عواطف پاک هواداران سوءاستفاده و سعی کردند آنها را مخالف نشان دهند. عواطف آنها را برانگیخته کردند تا خواسته‌های خودشان برآورده شود ولی هواداران ما هوشیار بودند و اجازه این کار را ندادند. ما همیشه گفتیم هواداران اگر صبر کنند، باشگاه بازیکن مطلوب که بتواند به پرسپولیس خدمت کند را جذب خواهد کرد. همه دیدند که بازیکنان خارجی کم‌نظیری را با این رزومه جذب کردیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که ITC دیاباته چه زمانی می‌رسد؟ خاطرنشان کرد: روز یکشنبه می‌رسد و بعد از آن کادرفنی تشخیص می‌دهد که اولین بازی‌اش را چه زمانی انجام دهد. وظیفه‌مان این است که بازیکن را جذب و شرایط حضورش در تیم را مهیا کنیم و استفاده از بازیکن برعهده کادرفنی خواهد بود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به صدرنشینی پرسپولیس گفت: خیلی زود است که از صدرنشینی صحبت کنیم. تازه اول راه هستیم، خیلی از تیم‌ها نیم‌فصل قهرمان شدند و در پایان فصل در آستانه سقوط بودند. به جز قهرمانی به چیزی فکر نمی‌کنیم، ان‌شاءالله با همکاری کادرفنی این مسیر را طی می‌کنیم.

 

درویش درباره صحبت‌های مطرح شده مبنی بر انجام بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی، یادآور شد: تا جایی که اطلاع دادم، شرایط برگزاری مسابقه با هوادار در ورزشگاه پاس قوامین وجود ندارد و از آنجایی که ممکن است معضلاتی به وجود بیاید، تیم هوادار هم درخواست داده بود که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، بالطبع درآمدزایی هم برای این باشگاه دارد، احتمال زیاد بناست که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه، تصریح کرد: من یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بود. در بازی قبل دیدیم که چقدر منسجم و با احترام و در یک فضای سالم بازی برگزار شد. حضور بانوان این انگیزه را به آقایان داد که مشکلی پیش نیاید و جا دارد از آقایان هم تشکر کنم. از بانوانی هم که با وجود سختی راه به ورزشگاه آزادی آمدند و تیم‌شان را تشویق دادند و آرزوی 40 ساله‌شان برآورده شد ممنونم. جا دارد که از پیگیری‌های وزیر ورزش و شخص رئیس‌جمهور تشکر کنم، آقای رئیسی مصمم بودند که هر طور شده فضا برای حضور بانوان مهیا شود و از طریق وزیر ورزش خیلی پیگیری شد تا با وجود مشکلات این اتفاق بیفتد و بانوان را در ورزشگاه ببینیم.

 

***

 

حمله مدیر سپاهان به خریدهای خارجی پرسپولیس

پرسپولیس امروز رسما از خرید جدیدش یعنی شیخ دیاباته رونمایی کرد. این مسئله واکنش محمدحسین میرصالحیان، مدیرروابط عمومی باشگاه سپاهان را به همراه داشته است.

 

وی در این خصوص توییت زیر را منتشر کرد:

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 ***

 

استوری کنایه‌آمیز میلیچ خطاب به دیاباته

هروویه میلیچ بازیکن اهل کرواسی و سابق استقلال با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود در واکنش به پیوستن دیاباته به پرسپولیس نوشت: بعضی اوقات این مردم نیستند که تغییر می‌کنند، این شما بودید که هرگز نمی‌دانستید آن‌ها واقعا کی هستند! در ایران فقط آبی.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------