ایکاردی به گالاتاسرای ترکیه پیوست



ایکاردی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پاری سن ژرمن و گالاتاسرای بر سر انتقال مائورو ایکاردی به توافق رسیدند و این بازیکن آرژانتینی به صورت قرضی به این باشگاه ترکیه ای پیوست.

به گزارش ایسنا به نقل از بی ساکر، مائورو ایکاردی راهی تیمی شد که بتواند در آن بازی بیش‌تری داشته باشد. او نتوانست در ترکیب اصلی پی اس جی قرار بگیرد و این مهاجم اکنون به دنبال درخشش در گالاتاسرای است.

 

این بازیکن ۲۹ ساله نمی‌توانست تمام فصل را روی نیمکت بگذراند. جام جهانی در ماه نوامبر، ایکاردی را مجبور کرد به دنبال باشگاهی باشد که بتواند در آن بازی‌های بیش‌تری داشته باشد و به همین خاطر راهی گالاتاسرای ترکیه شد.

 

گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن به صراحت گفت که قرار نیست روی او در این تیم حساب کند و او را از ترکیب این تیم برای لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت.

 

با این انتقال ایکاردی می‌تواند قبل از جام جهانی قطر بازی کند تا بتواند خودش را به اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین نشان دهد. او روز چهارشنبه از پاریس به استانبول سفر کرد تا انتقالش به گالاتاسرای را تکمیل کند.

 

پاری سن ژرمن بیش از ۶۰ درصد از دستمزد ملی‌پوش آرژانتینی را پرداخت خواهد کرد.

 

ایکاردی در ابتدای فصل ۱۹- ۲۰۱۸ به تیم فرانسوی پیوست. او ۹۲ بازی انجام داد و ۳۸ گل به ثمر رساند. در سه فصل حضور در پاریس، این مهاجم دو قهرمانی لیگ فرانسه (۲۰۲۰ و ۲۰۲۲)، دو جام حذفی فرانسه (۲۰۲۰ و ۲۰۲۱)، یک جام اتحادیه (۲۰۲۰) و دو سوپرکاپ فرانسه (۲۰۲۰ و ۲۰۲۲) را به دست آورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------