خامس رودریگس به المپیاکوس پیوست



خامس رودریگس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک کلمبیایی به عضویت تیم المپیاکوس یونان درآمد.

به گزارش ایسنا به نقل از تلگراف، خامس رودریگس بازیکن سابق بایرن، به المپیاکوس پیوست تا حضور در این تیم یونانی که پرافتخارترین تیم فوتبال یونان است را نیز تجربه کند. این خبر را باشگاه جدید او کمی پیش از شروع بازی گروهی لیگ اروپا مقابل فرایبورگ اعلام کرد.

 

این بازیکن کلمبیایی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ برای بایرن مونیخ بازی کرد و اخیراً برای باشگاه الریان قطر توپ می زد. این بازیکن ۳۱ ساله دقایقی قبل از شروع بازی مقابل فرایبورگ به طور رسمی در ورزشگاه معرفی شد و سپس در کنار مارسلو برزیلی که او نیز  از رئال مادرید به خدمت گرفته شده بود، روی سکوها نشست.

 

المپیاکوس جزئیات این قرارداد را اعلام نکرد.

 

انتقال این فوق ستاره سابق به این دلیل امکان پذیر است که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در یونان و قطر باز است.

 

پس از جام جهانی، رئال مادرید با ۷۵ میلیون یورو این هافبک تهاجمی را که پیش از این در موناکو حضور داشت را به خدمت گرفت. با این حال او هرگز نتوانست در رئال بدرخشد. پس از حضور در بایرن مونیخ و اورتون اوضاع تغییر کرد و او به الریان قطر پیوست. خامس ۸۶ بازی برای تیم ملی کلمبیا انجام داده و ۲۴ گل به ثمر رسانده است.

 

خامس با بازی های خود در جام جهانی درخشید. او با ۶ گل بهترین گلزن مسابقات شد. این بازیکن ۳۱ ساله اکنون به دنبال حضور در جام جهانی قطر همراه با تیم ملی کلمبیاست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------