رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر/ کی روش: از همه به دلیل غیبتم عذر خواهی می‌کنم



رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
از لباس اول تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی شد.

به گزارش ورزش سه، سرانجام پس از کش و قوس فراوان و در فاصله ۱۲ روز مانده به شروع جام جهانی از لباس مورد استفاده تیم ملی در مسابقات رونمایی شد.

 

لباس اول تیم ملی به مانند سال‌های گذشته به رنگ سفید خواهد بود و تفاوت عمده‌‌ای پیدا کرده است. نماد یوزپلنگ ایرانی با توجه به قوانین فیفا از روی لباس حذف شده و نشانی از پوست آن بر روی آستین‌ها نقش بسته است. لباس دوم تیم ملی نیز با همین طرح به رنگ قرمز خواهد بود.

 

نکته جالب توجه در این مورد، استفاده از پارچه‌هایی با تکنولوژی کول مکس است و نخ‌های به کار گرفته شده در لباس از آخرین نمونه‌های در بازار است. در قسمت‌های کناری لباس از پارچه‌های توری شکل استفاده شده که باعث می‌شود هوا جریان پیدا کند و بازیکنان در این خصوص راحت‌تر باشند.

 

طراحی و دوخت این لباس‌ها به طور کامل توسط افراد ایرانی انجام شده و به همین دلیل از محصولات داخلی به حساب می‌آید. برند مجید که تاییدیه فیفا را دریافت کرده، برای اولین مرتبه در جام جهانی حضور پیدا می‌کند.

 

نکته عجیب از رونمایی لباس ایران در جام جهانی این بود که هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی روی استیج حاضر نشدند و برنامه‌ای برای آن صورت نگرفته بود.

 

رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی رونمایی شد که قبل از آن طی اجرایی لباس تیم‌ ملی در جام‌های جهانی ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به تماشاگران نشان داده شد.

 

سپس یک مدل فوتبالی با انجام کارهای آکروباتیک بر روی سن آمد و پس از کارهای نمایشی، از پیراهن مورد استفاده ایران در قطر رونمایی کرد.

 

نکته جالب توجه این است که تنها از پیراهن اول ایران رونمایی شد و از پیراهن دوم تیم ملی که به رنگ قرمز است، رونمایی نشد.

 

با این حال روز گذشته از لباس تیم ملی طی مراسمی غیر رسمی رونمایی شده بود. در حالی که فدراسیون به دنبال واگذاری بلیت‌های جام جهانی به تماشاگران بود، در حاشیه آن این لباس به فروش گذاشته شد و عکس‌هایی از آن بیرون آمد.

 

رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال برای جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

کی روش: از همه به دلیل غیبتم عذر خواهی می کنم

کارلوس کی روش در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی  در تماس تصویری با محل برگزاری مراسم اظهار داشت: از همه شما عزیزان به دلیل غیبت در این مراسم زیبا در این شرایط عذرخواهی می‌کنم. به همه مربیان بازیکنان فوتبال ایران به دلیل سومین صعود پیاپی به جام جهانی را تبریک عرض می‌کنم.

 

سرمربی تیم ملی ایران گفت: مطمئنا این یک دست آورد بسیار بزرگی برای فوتبال ایران است و من هم بسیار خرسند هستم که در این مسیر جام جهانی قطر در ایران هستم و از همه مهم‌تر خیلی خوشحالم که یک جام جهانی دیگر با تیم ملی ایران در این رقابت بزرگ دنیای فوتبال حضور دارم.

 

وی افزود: ایمان دارم تمام بازیکنام و کادر من و تمام کسانی که ما را در این مسیر همراه ما هستند، برای کسب بهترین نتیجه و کسب افتخار و غرور و شادی فوتبال در کنار هم خواهیم جنگید. آرزوی ما این است که برای هواداران فوتبال ایران شادی را به ارمغان بیاوریم. با توجه به رفتاری که از بازیکنان دیده‌ام آنها به این هدف خواهند رسید.

 

کی روش در ادامه گفت: من از همه کسانی که ما را در این راه همراهی و حمایت می‌کنند تشکر می کنم. این حمایت ها باعث افتخار است. ما در سطحی که همه انتظار دارند فوتبال بازی خواهیم کرد و خواهیم جنگید. حامیان ما هم از این عملکرد ما مفتخر خواهند بود. اگر اجازه بدهید باز هم می‌خواهم از این که بار دیگر  در جام جهانی هدایت تیم ملی را به من دادید تشکر کنم.  از این فرصت استفاده می کنم از همه کسانی که در مراسم امشب حضور داشتند تشکر کنم. به امید دیدار.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------