چه کارها و رفتارهایی در جام جهانی قطر ممنوع است؟



ممنوعیت های جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
همجنسگرایی، صحبت با صدای بلند و مصرف الکل از جمله مواردی است که از کسانی که برای مشاهده بازی‌های جام جهانی فوتبال به قطر می‌آیند، خواسته شده است تا رعایت کنند.

به گزارش رویداد ۲۴، تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن از توریست‌ها و همه حاضران در قطر در طول دوران برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر خواسته شده تا به فرهنگ و دین قطر احترام بگذارند.

 

در این پوستر که به دو زبان عربی و انگلیسی بر روی آن نوشته شده است، آمده که "قطر به شما خوش آمد می‌گوید، احترام خود به دین و فرهنگ جامعه قطر را با رعایت این موارد نشان دهید."

 

در این پوستر نوشته شده است که نوشیدن الکل، همجنس گرایی، پوشیدن لباس مبتذل، فحاشی، عدم احترام به اماکن مقدس، صدای بلند و موسیقی با صدای بلند، روابط نامشروع و تصویربرداری از افراد بدون کسب اجازه از آنها، ممنوع است.

 

ممنوعیت های جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

خواسته قطر از هواداران: شانه‌ها و پاها را بپوشانید

قطر دستورالعمل های خود را به هواداران جام جهانی ارائه کرد.

 

قطر به‌عنوان کشوری اسلامی در آستانه جام جهانی، از هواداران درخواست کرد پوشش خود را رعایت کنند، در جمع ابراز محبت نکنند و فقط در مکان‌هایی مشخص، الکل بنوشند. براساس راهنمای تور سفر به قطر، به هواداران (مرد و زن) توصیه شده که شانه‌ها و پاهای خود را در ملاءعام بپوشانند و برای احترام به فرهنگ قطر از ابراز محبت در ملاء‌عام خودداری کنند. بخش گردشگری قطر همچنین اعلام کرد که مصرف مشروبات الکلی در اسلام ممنوع است.

 

گردشگران می‌توانند در بارهای هتل‌ها و باشگاه‌های خصوصی و در مناطق مشخص‌شده برای هواداران فیفا و مناطق خاصی در استادیوم‌ها، مشروبات الکلی استفاده کنند.

 

تایید فیفا به خداحافظی با مشروبات الکلی در جام جهانی

دولت قطر از یک ماه گذشته از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواسته بود تا مشروبات الکلی را در ورزشگاه های جام جهانی ممنوع کند.

 

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحظاتی پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد خرید و فروش مشروبات الکلی در ورزشگاه های جام جهانی و اطراف استادیوم ها ممنوع است و کسی حق استعمال مشروب در این مکان ها ندارد.

 

تماشاگران جام جهانی با حکم فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تنها مجوز استعمال نوشیدنی های بدون الکل را در مسابقات جام جهانی را دارند.

 

قطر اولین کشور عربی، مسلمان و اولین کشور خاورمیانه است که میزبان برگزاری بازی های جام جهانی شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------