سانتوس: مردم 50 سال بعد هم درباره کریستیانو رونالدو حرف خواهند زد



جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو به رکوردشکنی بزرگ در جام جهانی اشاره کرد و تاکید کرد "تیم" برای او اهمیت بیشتری نسبت به هر چیز دیگر دارد.

به گزارش تسنیم، فرناندو سانتوس که تیم تحت‌هدایتش دیشب (پنجشنبه) در اولین دیدار خود در گروه H جام جهانی 2022 قطر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 بر غنا غلبه کند، پس از این دیدار گفت: از نظر سازماندهی و انتقال توپ از خط دفاع به خط حمله، ما خیلی خوب عمل کردیم. غنا هرگز نتوانست در  ضدحملات برای ما مشکل ایجاد کند. آنها در نیمه اول شوتی به سمت دروازه ما نزدند. ما در کار با توپ خوب بودیم اما منفعل بودیم. ما تنها در خلق موقعیت خوب کار  نکردیم.

 

وی افزود: از 10 دقیقه پایانی نیمه اول به بعد بهتر شدیم و چهار موقعیت خطرناک با ارسال سانتر ایجاد کردیم. از همان مقطع بازی بود که تیم تهاجمی‌تر عمل کرد و موقعیت‌هایی را ایجاد کرد که تا آن لحظه از بازی ایجاد نکرده بود. ما باید صبوری به خرج می‌دادیم. حریف خیلی بسته بازی می‌کرد و بین دو نیمه هم به بازیکنانم گفتم که با این روش بازی نمی‌توانیم به گل برسیم.

 

سانتوس همچنین در مورد رونالدو گفت: او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ و یکی از بهترین گلزنان تاریخ است. کریستیانو مثل پله، مارادونا و دیگران یک پدیده است؛ افرادی که مردم ۵۰ سال بعد هم در موردشان حرف خواهند زد.  

 

سرمربی غنا: پنالتی پرتغال درست نبود

سرمربی تیم ملی فوتبال غنا معتقد است که تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود پرتغال نادرست بوده است.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

اوتو آدو در پی شکست 3 بر 2 دیشبب (پنجشنبه) شاگردانش مقابل پرتغال در اولین بازی خود در  گروه H جام جهانی 2022 قطر گفت: برنامه بازی ما خوب بودیم اما داور یک پنالتی (اشاره به پنالتی کریستیانو رونالدو) گرفت که پنالتی نبود.همه دیدند که سالیسو (بازیکن غنا) ضربه‌ای به پای رونالدو نزد. این یک آشفتگی محض بود.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال غنا تصریح کرد: ما هم موقعیت‌هایی در این بازی داشتیم، از جمله آن موقعیت دقایق پایانی که اینیاکی ویلیامز داشت. به هر حال نمی‌توانم به کسب این نتیجه افتخار کنم چون امتیازی کسب نکردیم. حالا در بازی بعدی‌مان باید دو برد کسب کنیم تا شانس صعود داشته باشیم.

 

***

 

سرمربی کامرون: با این شکست، دو بازی بعدی‌مان تعیین‌کننده خواهند بود

سرمربی تیم ملی فوتبال کامرون به شکست تیمش مقابل سوئیس در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ریگوبرت سانگ که تیم تحت‌هدایتش بعدازظهر دیروز (پنجشنبه) در اولین بازی خود در گروه G مسابقات جام جهانی 2022 با نتیجه یک بر صفر مغلوب سوئیس شد، پس از این بازی گفت: بابت این شکست ناراحت هستیم. ما به دنبال کسب نتیجه بهتری بودیم اما همان‌طور که می‌دانید در سطح اول فوتبال این جزئیات است که تفاوت را رقم می‌زند. ما یک گل دریافت کردیم، به هر حال ما تیم جوانی داریم و سطح مسابقات هم بالا است.

 

وی افزود: در چنین سطحی از مسابقات نتیجه مهم است و حالا با این شکست خود را در موقعیتی قرار دادیم که دو بازی بعدی‌مان تعیین‌کننده خواهد بود. ما سعی کردیم بازی مدنظرمان را مقابل سوئیس ارائه دهیم، موقعیت‌هایی هم داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به هر حال فوتبال همین است و می‌دانیم که هر چیزی امکا‌ن‌پذیر است.

 

سرمربی کامرون در پایان خاطرنشان کرد: مایلم به بازیکنانم بابت عملکردی که از خود ارائه دادند تبریک بگویم اما از آنها می‌خواهم که درک کنند در چه سطح بالایی از مسابقات فوتبال هستند. جزئیات در فوتبال خیلی مهم است و بازیکنان ما باید از شروع تا پایان بازی متمرکز بمانند.

 

سرمربی سوئیس: می‌توانستیم گل دوم را هم به کامرون بزنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس از عملکرد شاگردانش مقابل کامرون در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز رضایت کرد.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مورات یاکین در پی برتری یک بر صفر بعدازظهر دیروز (پنجشنبه) شاگردانش مقابل کامرون در اولین بازی خود در گروه G مسابقات جام جهانی 2022، گفت: ما عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه دادیم و بازیکنان در زمین متحد بودند. اگر بازیکنان ما در زدن ضربات پایانی دقت بیشتری به خرج می‌دادند، می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

 

سرمربی تیم ملی سوئیس صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: ما باید در بازی بعدی‌مان که مقابل برزیل خواهد بود، در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج بدهیم چون آن بازی مثل این بازی نخواهد بود. حالا اما می‌خواهیم از این برد لذت ببریم و سپس به فکر آماده‌سازی برای بازی بعدی‌مان خواهیم بود و باید بگویم ما برای بازی با برزیل آماده خواهیم بود.

 

***

 

سرمربی کره جنوبی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی از عملکرد شاگردانش مقابل اروگوئه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تمجید کرد.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

پائولو بنتو در پی تساوی بدون گل بعدازظهر دیروز (پنجشنبه) شاگردانش مقابل اروگوئه در اولین بازی‌شان در گروه H جام جهانی 2022 قطر گفت: بازی سختی مقابل یک تیم خیلی قدرتمند بود. به نظرم نتیجه‌ عادلانه‌ای رقم خورد و این نتیجه خوبی است.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی تصریح کرد: ما با همین اعتماد به نفس به کارمان ادامه خواهیم داد. به بازیکنانم خیلی افتخار می‌کنم. ما درک خوبی از بازی داشتیم. حالا باید استراحت کنیم و خودمان را برای بازی با غنا آماده کنیم.

 

سرمربی اروگوئه: در میانه میدان آن‌طور که باید روان بازی نکردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه می‌گوید که از عملکرد شاگردانش مقابل کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چندان راضی نیست.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

دیه‌گو آلونسو که شاگردانش دیروز (پنجشنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر مقابل کره جنوبی به تساوی بدون گل رضایت دادند، پس از این بازی گفت: بازی سختی بود. در نیمه اول آنها به خصوص در 20 دقیقه آغازین بیشتر توپ را در اختیار داشتند. در ادامه ما بهتر شدیم و بازی را بیشتر در کنترل گرفتیم. در نیمه دوم فضای بیشتری برای بازی بین خطوط پیدا کردیم اما در میانه میدان آن‌طور که باید روان بازی نکردیم.

 

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی هم داشتیم اما می‌دانیم که بازی‌های جام جهانی پیچیده و سخت است. به هر حال باید به کارمان ادامه دهیم، چون سه روز دیگر باید دومین بازی را در این رقابت‌ها (مقابل پرتغال) انجام دهیم.

 

سرمربی اروگوئه همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا این نتیجه عادلانه بود؟»، اظهار داشت: ما به دنبال پیروزی در این بازی بودیم اما به هر حال نتیجه تساوی رقم خورد و باید ببنیم که این یک امتیاز در ادامه ما را به کجا خواهد برد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------