پیام اینستاگرامی ساپینتو به رونالدو: به استقلال بیا



ساپینتو و رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریس همسورث ستاره فیلم های مارول عنوان کرد به دلیل ترس از بیماری آلزایمر برای مدتی از بازیگری فاصله می‌گیرد.

به گزارش ورزش سه، سرمربی پرتغالی استقلال، در یک استوری اینستاگرامی به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورش پرداخت.

 

ساپینتو به تمجید از کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ستاره تیم ملی پرتغال پرداخت و نوشت بزرگترین باشگاه آسیا، با آغوش باز پذیرای تو خواهد بود.

 

البته که رونالدو از منچستر یونایتد جدا شده و ایموجی چشمک در پایان این جمله، نشان میدهد که ساپینتو با رونالدو شوخی کرده و مشخص است که رونالدو به استقلال نخواهد آمد، اما بازتاب گسترده استوری ساپینتو در رسانه های پرتغالی، حرکتی هوشمندانه است که ساپینتو انجام داده و به بیشتر شناخته شدن استقلال در رسانه های اروپایی منجر شده است.

 

این استوری در تمامی رسانه های معروف پرتغال بازتاب داشته است. روزنامه اوجوگو در این باره نوشته است: ساپینتو برای پرتغال آرزوی موفقیت می کند و به CR7 چشمکی می زند و می گوید: "شما همیشه بزرگترین باشگاه آسیا را دارید..."

 

ساپینتو و رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ریکاردو ساپینتو از پرتغال خیلی دور است، اما این مانع از حمایت او از تیم ملی نمی شود. سرمربی پرتغالی پیام انگیزشی فرستاد و در این بین به کریستیانو رونالدو نیز چراغ سبز نشان داد.

 

او در پایان گفت: کاپیتان فوق العاده، کریستیانو، شما همیشه بزرگترین باشگاه آسیا را در اینجا دارید که با آغوش باز از شما استقبال می کند.

 

او به حمایت از پرتغال پرداخت و در ادامه پیامی برای کریستیانو رونالدو گذاشت و نوشت استقلال آماده استقبال از اوست.

 

وب سایت noticiasaominuto نیز در خبری نوشت: ساپینتو به اعضای تیم ملی پیام می‌فرستد و کریستیانو را رونالدو دعوت می‌کند؛ سرمربی پرتغالی حضور در استقلال را برای CR7 تضمین می کند.

 

ملی پوش سابق پرتغالی که اکنون سکان هدایت تیم ایرانی استقلال را برعهده دارد، با یک ایموجی چشمک گفت: کاپیتان بزرگ کریستیانو رونالدو، شما همیشه بزرگترین باشگاه آسیا را در اینجا دارید که با آغوش باز از شما استقبال می کند.

 

سرمربی استقلال از ایران برای رونالدو که به تازگی از منچستریونایتد جدا شده است دعوتنامه ای گذاشت تا به استقلال بیاید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------