سرمربی آمریکا: باید ایران را شکست دهیم/ ساوت‌گیت: دست خودمان است که در گروه اول شویم



جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید آمریکا باید کار ناتمام خود را روز سه‌شنبه انجام دهد و ایران را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی فوتبال آمریکا در دیدار برابر انگلیس به تساوی بدون گل رسید و حالا برای صعود باید ایران را در روز پایانی شکست دهد.

 

گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا بعد از این دیدار گفت: از نمایش تیمم در این دیدار راضی بودم و عملکرد خوبی برابر انگلیس ارائه دادیم ولی دوست داشتم از تیمم در این دیدار گل ببینم که اینطور نشد. کار ما هنوز تمام نشده است و باید بتوانیم ایران را در دیدار روز سه‌شنبه شکست دهیم. 

 

ساوت‌گیت: دست خودمان است که در گروه اول شویم

سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید تیم او در وضعیت خوبی برای اول شدن در گروه برخوردار است.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

گرت ساوت‌گیت بعد از دیدار با آمریکا گفت: این دیدار دقیقاً همان بازی‌ای بود که فکر می‌کردم باشد. بعد از بازی با ایران می‌دانستم که تکرار چنین عملکردی دشوار خواهد بود، بنابراین من واقعاً از اینکه بازیکنان تلاش کردند خوشحالم. برخی ازضربات نهایی در یک سوم پایانی می‌توانست کمی بهتر باشد اما انعطاف پذیری زیادی برای دفاع در برابر حریف نشان دادیم. ما بازی را از عقب به خوبی کنترل می‌کردیم اما نتوانستیم بازی را باز کنیم.

 

او در ادامه صحبت های خود گفت: جام جهانی یک تورنمنت است و ما قرار نیست در یک تورنمنت یک شکل بازی کنیم. این یک بازی کاملاً متفاوت نسبت به بازی با ولز خواهد بود. یک امتیاز امروز، یک امتیاز بود. اگر بتوانیم آخرین بازی خود را ببریم، در گروه اول خواهیم شد.

 

***

 

سرمربی اکوادور: پا به پای هلند و حتی بهتر از آنها بازی کردیم

سرمربی تیم ملی اکوادور از عملکرد و نتیجه بازی مردانش مقابل هلند ابراز رضایت کرد.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

آلفارو سرمربی تیم ملی اکوادور در پی تساوی یک - یک شاگردانش برابر هلند در بازی امروز (جمعه) در گروه A که نماینده آمریکای لاتین نیمه اولش را باخت و در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند، به خبرنگاران گفت: من به بازیکنانم و به نمایشی که ارائه کردند، افتخار می‌کنم. در پایان نیمه اول به آنها گفتم «ما باختیم چون جوانیم، چون تجربه کافی نداریم و چون نتیجه بازی سنگال (مقابل قطر) تمرکزمان را گرفته بود».

 

سرمربی آرژانتینی اکوادور به اشاره به عملکرد متفاوت مردانش در نیمه دوم، اظهار داشت: ما در نیمه دوم در حدی که از ما انتظار می‌رفت، بازی کردیم. عملکردمان از هلند چیزی کم نداشت و حتی گاهی اوقات از آنها هم بهتر بودیم. من به نتیجه توجهی نداشتم و در پایان بازی هم وقتی به رختکن برگشتیم، می‌شد احساس غرور از عملکردمان را در چهره یکدیگر ببینیم.

 

گوستاوو در پایان تأکید کرد: ما همتراز تیمی بازی کردیم که با هدایت فن‌خال 17 بازی بدون شکست داشت. به لطف توانایی‌های فنی و شهامت بازیکنان‌مان توانستیم کار را به تساوی بکشانیم و من هم به شیوه‌ای که تیمم موفق به انجام این کار شد، افتخار می‌کنم.

 

فن‌خال: با عملکردی که ارائه کردیم، تساوی نتیجه قابل قبولی بود

سرمربی تیم ملی هلند از عملکرد تیمش در بازی مقابل اکوادور در دور دوم دیدارهای مرحله گروهی راضی نیست.

 

جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سرمربی تیم ملی هلند پس از تساوی یک - یک امروز (جمعه) شاگردانش برابر اکوادور در دومین بازی گروه A جام جهانی 2022 که در آن هلندی‌ها برتری حاصل از گل زودهنگام‌شان را از دست دادند، به شبکه NOS گفت: یک بار دیگر در حفظ توپ ضعیف کار کردیم و این کاری بود که برایش برنامه داشتیم. برای حفظ توپ اما باید بازی باکیفیتی ارائه کرد. ما همه دوئل‌ها را می‌باختیم و توپ را به راحتی لو می‌دادیم. با همه اینها باز هم خیلی بد نبودیم. اگرچه کاملاً سوار بر بازی نبودیم، اما باز هم موقعیت‌‌های چندان زیادی به حریف ندادیم.

 

فن‌خال ادامه داد: قبل از پایان نیمه اول، ناتان آکه تنها بازیکن آزاد ما بود و می‌بایست که ابتکار عمل بیشتری به خرج می‌داد. به همین دلیل بین دو نیمه این موضوع را به او گوشزد کردیم و در نیمه دوم عملکرد او بهتر شد. با این وجود اگر تمام اعضای تیم هماهنگ نبوده و تمرکز کافی برای حفظ توپ نداشته باشند، کار سخت می‌شود و در چنین شرایطی تساوی نتیجه قابل قبولی است.

 

سرمربی لاله‌های نارنجی در پایان تأکید کرد: در لیگ ملت‌های اروپا ما نشان دادیم که می‌توانیم خیلی خوب بازی کنیم، اما اکوادور و امثال آن رقبای متفاوتی هستند که سبک بازی‌شان فرق دارد و به جای آنکه خودشان برنامه‌ای برای بازی‌شان داشته باشند، تلاش می‌کنند که برنامه بازی ما را خنثی کنند. من خیلی هم از بابت نتیجه ناراحت نیستم، چون که نباختیم. هنوز هم صدرنشین گروه‌مان هستیم و من هم کاملاً حامی بازیکنانم هستم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------