بیانیه دروازه‌بان کامرون بعد از اخراج از جام جهانی/ حکم فیفا در مورد تخلف آلمان اعلام شد



دروازه‌بان کامرون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آندره اونانا با انتشار بیانیه‌ای به درگیری خود با ریگوبرت سانگ و اخراج از تیم ملی کامرون پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا،  آندره اونانا دروازه بان کامرون پس از محرومیت از سوی فدراسیون فوتبال این کشور تیم خود را در جام جهانی ترک کرد و قرار است دیگر در این مسابقات حضور نداشته باشد. اونانا هتل تیم را ترک کرد و روز سه‌شنبه به فرودگاه رفت و راهی یائونده پایتخت کامرون شد.

 

این دروازه بان ۲۶ ساله برای اولین‌بار از طریق بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد، درباره این وضعیت صحبت کرد و نوشت: اجازه حضور در زمین برای کمک به کامرون در دستیابی به اهداف تیم را نداشتم. من همیشه طوری رفتار کردم که تیم را به موفقیت رساندم.

 

در این بیانیه آمده است: دیروز اجازه نداشتم مثل همیشه به کامرون کمک کنم تا به اهداف خود برسیم. من همیشه طوری رفتار کردم که تیم را به موفقیت رساندم. من تمام تلاش را برای تیمم انجام دادم و به هیچ چیز دیگری فکر نکردم. با این حال من همیشه به تصمیمات افرادی که برای موفقیت تیم و کشورمان مسئول هستند احترام می‌گذارم و از آن‌ها حمایت می‌کنم.

 

کامرون در آخرین دیدار خود در گروه G روز جمعه به مصاف برزیل می‌رود و برای این که شانسی برای صعود به مرحله حذفی داشته باشد به برد نیاز دارد.

 

 ***

 

حکم فیفا در مورد تخلف آلمان اعلام شد

فدراسیون فوتبال فیفا تیم ملی آلمان را ۱۰ هزار فرانک سوییس جریمه کرد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از بیلد، قبل از بازی آلمان با اسپانیا، تنها هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت که گفت نمی‌خواهد قبل از یک مسابقه مهم بازیکنان با رسانه‌ها صحبت کنند. این در حالی است که حضور یک بازیکن و سرمربی تیم در نشست خبری قبل از دیدارهای جام جهانی اجباری است. 

 

بر همین اساس فیفا فدراسیون فوتبال آلمان را ۱۰ هزار فرانک سوییس جریمه کرد و باید این مبلغ را تا قبل از دیدار بعدی خود در جام جهانی به فیفا بپردازد.

 

این اولین حاشیه تیم ملی آلمان در جام جهانی نبوده است. در اولین دیدار جام جهانی فوتبالیست‌های آلمانی با بستن دهان در حین عکسبرداری دست به اعتراض زدند. واکنش بازیکنان به ممنوعیت فیفا برای پوشیدن بازوبند کاپیتانی با نوشته One Love بود.

 

پس از باخت برابر ژاپن، در دومین دیدار بازیکنان آلمانی اعتراض نکردند و در نهایت برابر اسپانیا به تساوی یک بر یک رسیدند.

 

آلمان در دیدار بعدی خود در جام جهانی باید به مصاف تیم ملی فوتبال کاستاریکا برود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------