رسانه اماراتی: کی‌روش از نیمکت ایران جدا شد



کی‌روش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
صفحه معروف «قناة أبوظبی الریاضیة» در خبری مدعی شد که کارلوس کی‌روش پس از حذف تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲، از این تیم جدا شد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با مربیگری کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با کسب سه امتیاز در جایگاه سوم گروه دوم قرار گرفت.

 

ایران در بازی اول شکست سنگینی را مقابل انگلیس متحمل شد و با نتیجه ۶ بر ۲ باخت. در گام دوم ولز را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و در سومین بازی نیز یک بر صفر مغلوب آمریکا شد و وداع زودهنگامی با جام بیست‌ودوم داشت.

 

صفحه «قناة أبوظبی الریاضیة» که متعلق به شبکه ابوظبی کشور امارات است، در خبری مدعی شد: بعد از حذف از جام جهانی؛ فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است که کارلوس کی روش پس از پایان قرارداد کوتاه مدتش از تیم ملی ایران جدا خواهد شد.

 

فدراسیون فوتبال ایران هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده اما در قرارداد اولیه کی‌روش مقرر شده بود که در صورت عملکرد موفق ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، قرارداد مرد پرتغالی تا جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا تمدید خواهد شد.

 

کاروان تیم ملی ایران وارد تهران شد

یک روز پس از قبول شکست مقابل آمریکا و حذف از مسابقات جام جهانی، کاروان تیم ملی دوحه را به مقصد تهران کرد و دقایقی پیش از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد. 

 

در این سفر کارلوس کی‌روش هم حضور دارد و احتمالا برای برگزاری جلسه با مدیران فدراسیون بازگشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------