شوک به آرژانتین؛ دی‌ماریا باز هم مصدوم شد



دی ماریا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آنخل دی‌ماریا از ناحیه عضله چهار سر ران دچار مصدومیت شده و مشخص نیست که به بازی شنبه می رسد یا خیر.

به گزارش ورزش سه، با قطعی شدن صعود آرژانتین به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، حالا تیم لیونل اسکالونی باید روز شنبه به مصاف استرالیا برود. دیداری که روی کاغذ برای آلبی سلسته آسان به نظر می رسد اما یاران مسی یک بار طعم تلخ شکست در تقابل با نمایندگان آسیا را در این جام چشیده اند و به همین دلیل به هیچ وجه تیم گراهام آرنولد را دست کم نخواهند گرفت.

 

با این حال، خبر بدی برای اسکالونی و هواداران آرژانتین در رسانه ها مخابره شده است. روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا مدعی شده که آنخل دی ماریا به دلیل مصدومیت، ممکن است تقابل با استرالیا را از دست بدهد.

 

این روزنامه نوشته است که مهاجم روزاریو از ناحیه چهار سر ران پای چپ دچار آسیب دیدگی شده و حضور او در دیدار برابر نماینده آسیا نامشخص است.

 

ظاهرا مصدومیت عضلانی بار دیگر به سراغ دی ماریا آمده است. یکی از مهره های کلیدی خط حمله آرژانتین اکنون باید تحت نظر کادرپزشکی باشد تا وضعیت او برای دیدار روز شنبه مشخص شود.

 

بازیکن یوونتوس در حوالی در بازی با لهستان زمین مسابقه را ترک کرد و لئاندرو پاردس جایگزین او شد که با علائم درد از ناحیه ذکر شده، تعویض شد و روی نیمکت ذخیره ها نشست.

 

دی ماریا امروز تحت آزمایش های پزشکی مختلفی قرار گرفت که احتمال آسیب دیدگی او بررسی شود. اسکالونی در پایان نشست خبری دیدار دیشب و درباره تعویض دی ماریا گفته بود: او دردی را در عضلات چهارسر ران خود احساس کرد. ادامه بازی سخت شد و ما تصمیم گرفتیم او را تغییر دهیم زیرا سلامتی او مهم است و ادامه دادن به بازی که احتمال افزایش آسیب دیدگی وجود داشته باشد، ارزش ندارد.

 

این مهاجم تا ساعاتی دیگر به دلیل مصدومیت تحت مداوا قرار می گیرد و طبق گفته موندو دپورتیوو، حضور او در دیدار برابر استرالیا نامشخص است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------