سرمربی ژاپن: حالا می‌خواهیم به یک‌چهارم نهایی صعود کنیم/ فلیک: درباره ادامه کار در تیم ملی آلمان فکر خواهیم کرد



سرمربی ژاپن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی ژاپن از ترسیم هدفی جدید برای سامورایی آبی در جام جهانی ۲۰۲۲ سخن گفت.

به گزارش تسنیم، مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر برای تیم ملی ژاپن به شگفت‌انگیزترین شکل ممکن به پایان رسید. سامورایی آبی که در دیدار نخست با نتیجه 2 بر یک از سد آلمان گذشته بودند، پس از باخت مقابل کاستاریکا شگفتی دیگری آفریدند و اسپانیا را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کردند. شاگردان هاجیمه موریاسو با این نتیجه، به‌عنوان صدرنشین گروه E راهی دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها شدند.

 

موریاسو پس از شکست اسپانیا اظهار داشت: بازیکنان ما همه احساساتی هستند. آنها تا پایان با قدرت و مسئولیت‌پذیری زیادی بازی کردند. مسابقه پُرتنشی دیدیم، اما به هدف خودمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم اگر خودباوری داشته باشیم، می‌توانیم چنین عملکردی رقم بزنیم. تمام تلاش خود را کردیم و می‌خواستیم این سه امتیاز را بگیریم.

 

سرمربی ژاپن با بیان اینکه سامورایی‌ها تحت تأثیر نتایج اعجاب‌انگیز خود قرار گرفته‌اند، گفت: این انتظار را نداشتیم و شگفتی بزرگی برای ما رقم خورد. ما هیجان‌زده هستیم، به جلو ادامه خواهیم داد. حالا هدف ما این است که به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی صعود کنیم. می‌خواهیم رکورد جدیدی برای ژاپن ثبت کنیم و بین هشت تیم برتر جهان قرار بگیریم.

 

انریکه: ژاپن شایسته صدرنشینی بود

لوئیس انریکه پس از صعود اسپانیا به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر به‌عنوان تیم دوم گروه E، با وجود شکست 2 بر یک برابر ژاپن اظهار داشت: ژاپن پنج دقیقه دیوانه‌وار داشت و به بازی بازگشت. ما هم پنج دقیقه وحشتناک داشتیم. آنها دو گل زدند و اگر به گل‌های بیشتری نیاز داشتند، می‌توانستند دو گل دیگر هم بزنند.

 

وی با بیان اینکه بازی پس از دو گل سامورایی آبی به شرایط عادی بازگشت، تصریح کرد: وقتی تیمی مانند ژاپن چیزی برای از دست دادن ندارد، می‌تواند مانند هواپیما پرواز کند. پایان بازی هم بسیار دشوار بود. ژاپنی‌ها به‌عنوان تیم اول گروه صعود کردند و شایسته آن بودند. من می‌خواستم اسپانیا صدرنشین باشد و این موضوع (دومی اسپانیا) مرا آزار می‌دهد!

 

سرمربی تیم ملی اسپانیا در پاسخ به این پرسش که آیا حذف از جام جهانی سبب ترس او شده بود یا خیر، گفت: من همه چیز را در فوتبال دیده‌ام. ما ریسک کردیم، اما پیدا کردن فضا سخت بود.

 

انریکه در پایان عنوان کرد: وقتی می‌بازیم، چیزی نیست که بابت آن خوشحالی کنیم. دلیلی برای جشن گرفتن نداریم و می‌دانیم قطعاً مراکش مقابل ما ریسک خواهد کرد.

 

***

 

فلیک: درباره ادامه کار در تیم ملی آلمان فکر خواهیم کرد

هانسی فلیک اعتراف کرده است که تصمیم گیری در مورد آینده او به عنوان سرمربی آلمان باید خیلی سریع پس از حذف شوکه کننده این تیم از جام جهانی گرفته شود.

 

سرمربی آلمان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا به نقل از آس، آلمان در بازی ابتدایی خود مغلوب ژاپن شد و نیاز داشت تیم آسیایی در روز پایانی به اسپانیا ببازد اما آبی های سامورایی توانستند یک پیروزی خیره کننده به دست بیاورند و این موضوع باعث شد آلمان در مرحله گروهی برای دومین بار شکست بخورد.

 

با توجه به اینکه بسیاری از هواداران خواهان جدایی فلیک هستند، سرمربی سابق بایرن مونیخ اذعان کرد که به زودی در مورد ادامه کار او تصمیم گیری خواهد شد.

 

فلیک در پاسخ به این سوال که آیا او پس از این ناکامی استعفا می دهد یا خیر؟ به خبرنگاران گفت: ما به سرعت این موضوع را حل خواهیم کرد. پاسخ دادن به این سوال در حال حاضر دشوار است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------