آخرین شگفتی دور گروهی توسط کامرون رقم خورد/ باخت برزیل به شیرهای رام نشدنی و صعود سوئیس (+جدول گروه G)



گروه G جام جهانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم های ملی فوتبال برزیل و سوئیس به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافتند و تیم های کامرون و صربستان به جمع حذف شده های جام اضافه شدند.

به گزارش مهر، روز پایانی مرحله مقدماتی گروه G بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز جمعه با برگزاری دو دیدار همزمان در قطر آغاز شد که در پایان تیم های برزیل و سوئیس موفق شدند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

 

در ورزشگاه راس ابو عبود (۹۷۴) تیم های ملی فوتبال سوئیس و صربستان در شرایطی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم از شانس صعود برخوردار بودند. با این حال تیم ملی سوئیس توانست این دیدار را ۳ بر ۲ به سود خود خاتمه دهد.

 

در ورزشگاه لوسیل نیز تیم ملی فوتبال برزیل که در دو بازی اول صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده بود، با ترکیبی متفاوت به مصاف تیم ملی کامرون رفت و در شرایطی که تا دقیقه ۹۰ با شیرهای رام نشدنی بدون گل مساوی بودند در یک غافلگیری یک گل دریافت کردند تا با شکستی تلخ راهی مرحله بعد شوند.

 

تیم ملی فوتبال کامرون قبل از این دیدار فقط یک امتیاز داشت و هر چند روی کاغذ شانس صعود داشت اما باید برزیل را شکست می داد و در منتظر نتیجه دیدار صربستان و سوئیس می ماند تا تکلیفش برای صعود مشخص شود که این اتفاق رخ نداد.

 

در پایان دیدارهای این گروه تیم ملی فوتبال برزیل با ۶ امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد و تیم ملی فوتبال سوئیس نیز با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد. تیم های صربستان و کامرون هم از دور مسابقات کنار رفتند.

 

گروه G جام جهانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------