آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

رونالدو از تیم ملی پرتغال خداحافظی کرد؟/ واکنش جنجالی خواهر کریس به اشک ریختن برادرش



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نشریه فرانسوی مدعی شده است رونالدو قصد خداحافظی از میادین فوتبال را دارد.

به گزارش خبرآنلاین، رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آخرین حضور خود با پیراهن ملی در بزرگترین آوردگاه فوتبالی را تجربه می کرد. تجربه ای که با شکست مقابل مراکش و حذف در یک چهارم نهایی بسیار تلخ تمام شد و حسرتی بزرگ برای رونالدو به جا گذاشت.

 

حالا و بعد از این اتفاقات، در شرایطی که رونالدو هنوز با هیچ تیم باشگاهی قرارداد ندارد و خبری هم از توافق با باشگاهی به گوش نمی رسد، نشریه لکیپ فرانسه مدعی شده است رونالدو بعد از بازی مقابل مراکش در رختکن به بازیکنان و اعضای تیمم لی پرتغال اعلام کرده است قصد خداحافظی از میادین فوتبال را دارد.

 

واکنش جنجالی خواهر رونالدو به اشک ریختن برادرش

خواهر کریستیانو رونالدو، بعد از شکست و حذف پرتغال مقابل مراکش، در اینستاگرام به این شکست واکنش تندی نشان داد.

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

خواهر او یک استوری اینستاگرامی احساسی هم خطاب به برادرش منتشر کرد و گفت او سربلند است و خانواده‌اش تا لحظه مرگ در کنارش خواهند بود.

 

کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو، در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «منتظر فهرست مقصرهای این شکست هستم... تحلیل‌گران باهوش (رسانه‌های ورشکسته) پرتغال باید نگران شغل‌شان باشند. چقدر برای تیم ملی غمگینم که حالا باید سرش را بالا بگیرد و به راهش ادامه بدهد ... فقط خدا همه چیز را می‌داند.»

 

خواهر رونالدو در یک استوری دیگر روی تصویر کریستیانو که در حال اشک‌ریختن بود نوشت: «این چیزی است که قلب من را می‌شکند. در نهایت این ما هستیم. این من هستم و غرورم که در هم شکست. داستانی که برادرم نوشت، داستان تلاش و افتخار. ما با تو هستیم برادر، تا لحظه مرگ.»

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

چهره درهم جورجینا بعد از حذف رونالدو و پرتغال از جام جهانی

پرتغال و یاران ورنالدو با شکست ۱ بر ۰ مقابل مراکش از صعود به نیمه نهایی جام جهانی بازماندند تا حسرتی بزرگ بر دل فوق ستاره این تیم، رونالدو که آخرین جام جهانی خود را تجربه می کرد بماند.

 

رونالدو زمین بازی را با گریه ترک کرد و جورجینا، نامزد رونالدو که در ورزشگاه حضور داشت بعد از این شکست چهره ای گرفته داشت.

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو که امروز حذف ناباورانه پرتغال توسط مراکش را از نزدیک تماشا می‌کردت با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود کادر فنی تیم ملی پرتغال را مورد انتقاد قرار داد.

 

رودریگس در این خصوص نوشت: امروز دوست و مربی تو تصمیم اشتباهی گرفت، موقعی که وارد زمین شدی همچیز تغییر کرد ولی دیر شده بود. شما نمی‌تونید بهترین بازیکن جهان و قویترین سلاحتون رو دست کم بگیرید. زندگی بهمون درس میده، امروز نباختیم، یاد گرفتیم. ما دوستت داریم کریستیانو.

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

واکنش شکیرا به صعود مراکش

شکیرا، خواننده مشهور با انتشار توییتی با متنی از آهنگش برای جام جهانی پیروزی مراکش را تبریک گفت. او نوشت: « این زمانی برای آفریقا است.»

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------